Het organiseren van de communicatie - Patrick Dekkers
dinsdag 27 september 2022 van 16:00 uur tot 17:00 uurWaar is de afdeling communicatie mee bezig? Waarom moet ik zoveel zelf doen? En kan die club niet toe met minder mensen? Herken je deze vragen? Waarschijnlijk wel. Want in veel organisaties spelen vragen over de (ideale) inrichting van de communicatiefunctie. Communicatieprofessionals mogen dan goed zijn in hun vak, een zorgvuldige verbinding met de verwachtingen in de organisatie en de bijdrage aan de strategische doelen wordt lang niet altijd gemaakt.
Patrick Dekkers, managing partner van HVR Group gaat in dit webinar in op de vraag hoe je communicatie organiseert. Hij laat zien hoe je binnen jouw organisatie het gesprek kunt voeren over de toegevoegde waarde van communicatie. Vragen die daarbij aan de orde komen, zijn: op welke criteria kan ik prioriteren ? Hoe maak ik de organisatie communicatiever? Hoe krijg ik voldoende capaciteit? Daarbij gaat hij ook nog kort in op het gehele proces om de communicatie te organiseren. In 2020 besteedde Patrick in een webinar van Logeion ook aandacht aan dit proces.
Over de sprekers
Patrick Dekkers
Prijzen
Voor deze bijeenkomst is de Logeion-Waardebon geldig.
Kostenoverzicht:
Leden: € 17,50
Young Logeion: € 10,00
Niet-leden: € 35,00
Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 19 september 2022.
Deze bijeenkomst is gekenmerkt op kerntaak adviseren en organiseren niveau 5/4. Dit is op basis van het beroepsniveauprofielenmodel (BNP). Het model is richtinggevend voor ontwikkeling, niet normerend. Nieuwsgierig naar jouw BNP, doe hier de scan.
Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.