Logo Zoeken
Podcast

Hoe bereikt ANWB jongere doelgroepen en duurzame ambities?

5 september 2022De redactie

Zeg je ANWB, dan zeg je Wegenwacht. Maar de gele traumahelikopter die je wel eens hebt zien vliegen? Ook ANWB. En dan hebben ze ook nog winkels en verkopen ze reizen en verzekeringen. "Mensen hebben geen idee wat we allemaal doen, omdat het zo veel is. Voor mij was dat het eerste punt om aan te werken toen ik in 2020 binnenkwam. Regie. Eén afzender. Focus!" Daarover vertelt Joyce Veekman, directeur Corporate Communicatie bij ANWB, in de nieuwste podcast van The Good World. Ook vertelt ze over de voor ANWB moeilijk bereikbare jongere doelgroepen en gaat ze in op de duurzame ambities van de organisatie.

The Good World Joyce Veekman 950x635.jpg

De ANWB is namelijk ambitieus en wil naar nul uitstoot, nul files en nul verkeersdoden. Of dat haalbaar is? "Nul zal moeilijk te halen zijn", erkent Joyce. "Maar we doen er alles aan om de aantallen zo veel mogelijk terug te dringen."

Luister de podcast via Spotify     Luister de podcast via www.thegoodworld.nl



Eerder verschenen podcasts met onder meer de directeuren Communicatie van ASN Bank, DSM en Politie Nederland. De podcasts van The Good World zijn een initiatief van de bureaus REDRUM (video & animatie), BTTR (websites), wetenschapsnetwerk Science4Business en ZB (Communicatie & Content).