Logo Zoeken
Workshop Online

Datagedreven communiceren met Artificial Intelligence en Business Intelligence

donderdag 18 april 2024 van 10:00 uur tot 12:00 uur
Big data, technologie.jpg

Communicatieprofessionals krijgen steeds meer te maken met Artificial Intelligence, big data, algoritmen en sociale netwerken. Social media, fake news en influencers bepalen in toenemende mate wat relevant is. Tegelijk bieden de ontwikkelingen omtrent Generatieve AI ook nieuwe kansen voor communicatie.

Voor organisaties en communicatieteams is het daarom belangrijker dan ooit om datagedreven te werken. Door verschillende databronnen binnen en buiten de organisatie met elkaar te combineren, te analyseren en te monitoren, kan het communicatiemanagement de organisatie toegang bieden tot waardevolle inzichten over hun stakeholders. Daardoor wordt de communicatie relevanter en effectiever.

Wat komt er aan bod?

In deze online workshop gaat Sirous Kavehercy (docent SRM en eigenaar Tripylon Media) in op de actuele ontwikkelingen op het gebied van online communicatie, Artificial Intelligence en big data. Aan bod komt o.a.:

* Trends en ontwikkelingen
* Business Intelligence
* Communicatie meetbaar maken
* Communicatie en KPI's
* Artificial Intelligence en machine learning algoritmen
* AI en bias, inclusie en ethiek
* AI tools voor communicatie

Je ontdekt de rol van Business Intelligence (BI) als een strategisch instrument voor communicatieprofessionals en leer je over de mogelijkheden van Generatieve AI voor communicatie. Daarnaast krijg je handvatten om KPI’s op te stellen voor je communicatieactiviteiten om waarde te creëren met data en bij te dragen aan de organisatiedoelstellingen.

Programma:

  • 10:00 - 10:45  Business Intelligence en KPI’s
  • 10:45 - 11:15     Pauze – Opdracht KPI’s opstellen
  • 11:15 - 12:00     Generatieve AI en communicatie

Deze populaire online workshop is een initiatief van Logeion in samenwerking met SRM. De workshop is gericht op professionals met een niet-technische achtergrond.

Over de sprekers

Siruous 200 200.jpg

Sirous Kavehercy

Sirous Kavehercy heeft meer dan 25 jaar internationale ervaring in communicatie en digitalisering als consultant, docent, business developer, marketeer en sinds 2011 als ondernemer. Dit heeft hem een schat aan real-life interculturele kennis en expertise opgeleverd, van Azië tot Europa, Afrika en de VS. Sirous behaalde zijn master in Computer Science en Artificial Intelligence in een tijd dat internet en mobiele telefonie nog in de kinderschoenen stonden. Sindsdien heeft hij alle revolutionaire digitale ontwikkelingen van dichtbij meegemaakt. Als oprichter van Tripylon Media ondersteunt Sirous organisaties op het gebied van digitale transformatie, globalisering en (interculturele) communicatie. Sirous is een ervaren adviseur en spreker die je met zijn authentieke stijl en persoonlijke anekdotes meeneemt op een reis door de wereld van technologie, cultuur en communicatie. Als freelance docent is Sirous verbonden aan SRM. Hij ontwikkelt en verzorgt bovendien masteropleidingen voor diverse opleiders, hogescholen en universiteiten.

Prijzen

Niet-Leden
€ 80,00

Voor deze online workshop is de Logeion-Waardebon geldig.

Kostenoverzicht
:
Leden: € 40,00
Young Logeion leden (tot 30 jaar): € 20,00
Niet-leden: € 80,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 3 april 2024.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.