Nieuw bericht Naam* Bericht* [quote=Jenny Le Large]Serieus Bert? ' Het gaat ... een totaalbenadering. En of die nou Crossmedia & Content of PR of PR 2.0 of interne- of klantcommunicatie heten maakt niet zoveel uit. ... Het gaat om de totaal geïntegreerde aanpak, denkend vanuit de ontvanger" Is dit de ESSENTIE van communicatie? Het fundament van communicatie? Volgens mij is dit een formulering voor marketing en zo ook gericht op de retail filosofie. Wat DENKT de ontvanger en hoe kan ik deze het beste overhalen tot.. een AIDA, gedragsbeinvloeding, persuasieve communicatie enz. En dan zonder enige aandacht voor de schade die wordt veroorzaakt door het creëren van beelden op basis van een fictie, aanname of doelstelling van een organisatie. Het is 2016, en het vereist, zoals prof. van den Brink ons heeft voorgehouden – morele moed om uit onze comfortzones te treden en existentiële vraagstukken op te pakken. Wanneer treedt Logeion uit deze comfortzone?[/quote]Verzenden Annuleer