Over Communicatieman/vrouw & CommunicatieTalent van het Jaar 2014

Communicatieman/vrouw & CommunicatieTalent van het Jaar 2014

Voor de 13e keer op rij worden dit jaar op 2 december in Amsterdam de twee awards uitgereikt voor de Communicatieman/vrouw én het CommunicatieTalent van het Jaar. Logeion zet ieder jaar een communicatieprofessional in de schijnwerpers. Een vakgenoot die een prestatie heeft geleverd waar we als collega trots op kunnen zijn. Een professional die inspireert, innoveert en effectief is in zijn aanpak. Deze avond in het Rijksmuseum is het moment om aandacht te geven aan het vak, het belang van communicatie te belichten en vakgenoten het podium te geven dat zij verdienen.

Dit jaar is Ivar Nijhuis gekozen tot Communicatieman van het Jaar 2014. Nijhuis wint de prijs vanwege de excellente communicatie rond de Nuclear Security Summit, in maart dit jaar, in Den Haag. Nijhuis was directeur Communicatie bij het ministerie van Buitenlandse Zaken ten tijde van deze internationale top.

De onafhankelijke jury, bestaande uit professionals uit het vak, heeft dit jaar een unieke beslissing genomen. In voorgaande jaren werden drie kandidaten genomineerd voor een plek in de finale. Maar dit jaar was de jury bij het selecteren van de genomineerden al unaniem.

Tijdens de verkiezingsavond op 2 december aanstaande in het Rijksmuseum wordt Nijhuis gehuldigd en zal hij de aanwezigen deelgenoot maken van de aanpak en resultaten van de communicatie rond de NSS-top. Drie collega's uit het NSS-kernteam geven een in een vraaggesprek met Hans Laroes een toelichting op dit bijzondere samenwerkingsproject. Judith Sluiter (Hoofd Eenheid Communicatie bij de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid), Peter van Dolen (Directeur Communicatie van de gemeente Den Haag ten tijde van de NSS-top) en Marijke Burmann (Hoofd Communicatie Advies en Redactie bij de Nationale Politie) geven een hun visie op dit samenwerkingsverband.

CommunicatieTalent
Deze avond wordt ook het CommunicatieTalent 2014 verkozen. Hiervoor heeft de jury drie talentvolle communicatieprofessionals onder de dertig jaar genomineerd: Rik Baas, Joost Geurtsen en Jade Wissink. Deze prijs wordt dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt aan een jonge communicatieprofessional tot 30 jaar.

Keynote speaker is Hans van der Loo, topspreker en veelbesproken auteur van onder meer 'Kus de visie' en 'Vaart maken'. Hij vertelt je over de kunst om in 90 dagen op energieke wijze te veranderen. Hans Laroes, media-adviseur, voorzitter van de Raad voor de Journalistiek en oud-hoofdredacteur NOS Journaal, is dagvoorzitter tijdens deze feestelijke avond.

Jury
De finalisten worden beoordeeld door een vakkundige jury.

Rondleiding
Het Rijksmuseum biedt deelnemers de mogelijkheid om samen met een rondleider kosteloos een bezoek te brengen aan de bijzondere fototentoonstelling Modern Times. Als je hier aan wilt deelnemen, kun je je opgeven via info@logeion.nl. Let op: de rondleiding start om 18:30 uur.

Meer informatie vind je op http://www.logeion.nl/communicatieman-vrouw en http://www.logeion.nl/communicatietalent.

Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door:


#Commv14 en #ComTalent14 op Twitter


Twitter mee met #commv14 of #comtalent14

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 150,00
Duo (Logeion-lid >30 jaar en een jong professional <30 jaar) € 165,00

Kostenoverzicht:
Leden: € 95,00
Abonnees vakblad Communicatie € 115,00
Niet-leden: € 150,00
Duo (Logeion-lid >30 jaar en een jong professional <30 jaar): € 165,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 24 november 2014.

Deel met anderen

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.