Over Young Logeion: Enter-the-firm Zeeman

Young Logeion: Enter-the-firm Zeeman

Een nuchter bedrijf dat graag opvallende campagnes maakt

Zeeman is een echt familiebedrijf met Hollandse koopmansgeest. Al sinds 1967 lukt het Zeeman om goede kwaliteit tegen een lage prijs aan te bieden. Dit doen ze door een slim ontwerp in grote aantallen te laten maken. Bij fabrieken die ze goed kennen, zodat alles verantwoord gaat. Zo eenvoudig kan het zijn. Een zin die alles zegt over Zeeman en daardoor de afgelopen jaren dan ook centraal staat in de marketingcommunicatie. Denk aan de campagne van de trouwjurk voor € 29,99, de ‘iedereen mooie benen’ en de herenondergoedcampagne (waarin ze inspeelden op het feit dat heel veel mannen door blijven lopen met een gat in hun onderbroek).

Met hun opvallende campagnes opende Zeeman de ogen van een geheel nieuwe kopersdoelgroep, zonder de bestaande klant te verliezen. Niet alleen steeg hierdoor de kwaliteitsperceptie merk, ook werd de nuchtere kijk van Zeeman herkend en gewaardeerd. Zeeman versterkte zo haar concurrentiepositie, groeide naar 1300 winkels in 7 landen en wist in Nederland binnen een jaar een dalende omzet te buigen én bijna twee keer zo hard als de markt te groeien. Benieuwd of het echt zo eenvoudig was? Op 6 juni vertelt Caroline van Turennout (Manager Marketing & Communication Zeeman Europe) er alles over samen met Michiel Rijshouwer (Managing director Persuade).

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 79,00

De Logeion-waardebon is geldig voor deze bijeenkomst.

Kostenoverzicht
:
Leden:  39,50
Young Logeion: € 19,75
Niet-leden young professionals (onder de 30 jaar): € 39,50
Niet-leden: € 79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 29 mei 2019.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen