Enter-the-firm New Media Ventures
dinsdag 10 december 2013 van 15:00 uur tot 17:30 uurLocatie
New Media VenturesMaanlander 41
3824 MN Amersfoort
Hoe verbind je narrowcasting, online video en interne sociale media met elkaar? Interne communicatie is een vakdiscipline die flink in beweging is. En als een vakgebied in beweging is, bewegen ook de middelen mee en veranderen de inzichten. Reden voor ons om in deze Enter-the-firm drie organisaties - Nationale Nederlanden, HollandSpoor en Bureau Aardewerk - te vragen hun cases en ervaringen te delen en verschillende ‘tools’ tegen het licht te houden die vaak deel uitmaken van de interne mediamix: (online) video, (interne) sociale media en narrowcasting. We staan uitgebreid stil bij de gemaakte keuzes van de verschillende organisaties en de wijze waarop de keuze voor kanalen en tools zijn verbonden met de strategie.
Doelgroep: ervaren (interne) communicatieprofessionals die zich richten op strategische vraagstukken binnen organisaties.
Interne communicatie is een vakdiscipline die flink in beweging is. En als een vakgebied in beweging is, bewegen ook de middelen mee en veranderen de inzichten. Reden voor ons om in deze Enter-the-firm drie organisaties - Nationale Nederlanden, HollandSpoor en Bureau Aardewerk - te vragen hun cases en ervaringen te delen en verschillende ‘tools’ tegen het licht te houden die vaak deel uitmaken van de interne mediamix: (online) video, (interne) sociale media en narrowcasting. We staan uitgebreid stil bij de gemaakte keuzes van de verschillende organisaties en de wijze waarop de keuze voor kanalen en tools zijn verbonden met de strategie. Aansluitend gaan we onder leiding van een ervaren moderator in gesprek over de communicatiemix anno 2013.
Een prachtige gelegenheid om, met de dagelijkse communicatiepraktijk als vertrekpunt, meer te horen over tools bezien vanuit een strategische context. En om te ontdekken hoe de genoemde middelen zich momenteel aan het (door)ontwikkelen zijn. Noodzakelijke kennis om tot weloverwogen keuzes te komen ten aanzien van de communicatiemix.
New Media Ventures
In een wereld waarin communicatietechnologie elk aspect van het leven raakt, is New Media Ventures een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van Conceptuele NarrowCasting. New Media Ventures is gespecialiseerd in het helpen van bedrijven bij het behalen van hun communicatiedoelstellingen. Dit doen zij door actief mee te denken, innovatieve technologie te ontwikkelen, toegevoegde waarde te leveren met ons content management systeem (MediaMyne) en door het leveren van uitstekende service en support. De klant staat bij New Media Ventures nog echt centraal.
Over de sprekers
Hans Straus
Hubert van Mastrigt
Huug Barendrecht
Ronald Kouvelt
New Media Ventures
3824 MN AMERSFOORT Bekijk op Google Maps
http://www.newmediaventures.nl/#contact
New Media Ventures
In een wereld waarin communicatietechnologie elk aspect van het leven raakt, is New Media Ventures een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van Conceptuele NarrowCasting. Wij zijn gespecialiseerd in het helpen van bedrijven bij het behalen van hun communicatiedoelstellingen. Dit doen wij door actief mee te denken, innovatieve technologie te ontwikkelen, toegevoegde waarde te leveren met ons content management systeem (MediaMyne) en door het leveren van uitstekende service en support. De klant staat bij New Media Ventures nog echt centraal.
Kostenoverzicht:
Leden: € 37,50
Logeion Young Professionals: € 18,75
Niet-leden: € 65,00
Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 2 december 2013.