Logo Zoeken
Enter-the-firm Amersfoort Online

Enter-the-firm New Media Ventures

dinsdag 10 december 2013 van 15:00 uur tot 17:30 uur

Locatie

New Media Ventures
Maanlander 41
3824 MN Amersfoort
Beeld logo New Media Ventures.jpg

Hoe verbind je narrowcasting, online video en interne sociale media met elkaar? Interne communicatie is een vakdiscipline die flink in beweging is. En als een vakgebied in beweging is, bewegen ook de middelen mee en veranderen de inzichten. Reden voor ons om in deze Enter-the-firm drie organisaties - Nationale Nederlanden, HollandSpoor en Bureau Aardewerk - te vragen hun cases en ervaringen te delen en verschillende ‘tools’ tegen het licht te houden die vaak deel uitmaken van de interne mediamix: (online) video, (interne) sociale media en narrowcasting. We staan uitgebreid stil bij de gemaakte keuzes van de verschillende organisaties en de wijze waarop de keuze voor kanalen en tools zijn verbonden met de strategie.

Doelgroep: ervaren (interne) communicatieprofessionals die zich richten op strategische vraagstukken binnen organisaties.

Interne communicatie is een vakdiscipline die flink in beweging is. En als een vakgebied in beweging is, bewegen ook de middelen mee en veranderen de inzichten. Reden voor ons om in deze Enter-the-firm drie organisaties - Nationale Nederlanden, HollandSpoor en Bureau Aardewerk - te vragen hun cases en ervaringen te delen en verschillende ‘tools’ tegen het licht te houden die vaak deel uitmaken van de interne mediamix: (online) video, (interne) sociale media en narrowcasting. We staan uitgebreid stil bij de gemaakte keuzes van de verschillende organisaties en de wijze waarop de keuze voor kanalen en tools zijn verbonden met de strategie. Aansluitend gaan we onder leiding van een ervaren moderator in gesprek over de communicatiemix anno 2013.

Een prachtige gelegenheid om, met de dagelijkse communicatiepraktijk als vertrekpunt, meer te horen over tools bezien vanuit een strategische context. En om te ontdekken hoe de genoemde middelen zich momenteel aan het (door)ontwikkelen zijn. Noodzakelijke kennis om tot weloverwogen keuzes te komen ten aanzien van de communicatiemix.

New Media Ventures
In een wereld waarin communicatietechnologie elk aspect van het leven raakt, is New Media Ventures een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van Conceptuele NarrowCasting. New Media Ventures is gespecialiseerd in het helpen van bedrijven bij het behalen van hun communicatiedoelstellingen. Dit doen zij door actief mee te denken, innovatieve technologie te ontwikkelen, toegevoegde waarde te leveren met ons content management systeem (MediaMyne) en door het leveren van uitstekende service en support. De klant staat bij New Media Ventures nog echt centraal.

Over de sprekers

Foto Hans Struis 3.jpg

Hans Straus

Hans Straus is businessmanager bij Nationale Nederlanden o.a. verantwoordelijk voor het klantcontactcentrum. Hij verzorgt een groot deel van de interne communicatie en werkt al meerdere jaren met MediaMyne (narrowcasting cms). Hij is verantwoordelijk voor vele functionarissen op de verschillende vestigingen bij Nationale Nederlanden. Nationale Nederlanden is een Nederlandse verzekeringsmaatschappij, één van de grootste van Nederland. Het bedrijf is ontstaan in 1962 na de fusie tussen de Assurantie Maatschappij tegen Brandschade De Nederlanden van 1845 (De Nederlanden) en de Nationale Levensverzekering-Bank (De Nationale).
Foto Hubert van Mastrigt.jpg

Hubert van Mastrigt

Hubert van Mastrigt is managing partner bij Bureau Aardewerk. Na zijn film en televisie opleiding in Parijs werkte Hubert 12 jaar zelfstandig als audiovisueel producer. Hij heeft de ontwikkeling van analoog naar digitaal en interactief intensief meegemaakt en speelde vervolgens een initiërende rol in de vroege dagen van het internet in Nederland. Na 13 jaar ervaring in uiteenlopende managementfuncties heeft Hubert nu de zakelijke en commerciële leiding bij Bureau Aardewerk. Bureau Aardewerk realiseert in opdracht al meer dan 15 jaar communicatie middels bewegend beeld. Van concept tot eindproduct. Internet, interactieve omgevingen en andere media zijn daarbij steeds belangrijker. En de toepassingsmogelijkheden breiden alleen maar uit.
Foto Huug Barendrecht.jpg

Huug Barendrecht

Huug Barendrecht is voorzitter van Platform Communicatie Rotterdam en werkzaam als partner bij communicatiebureau HollandSpoor. Nieuwsgierig, onderzoekend en persoonlijk. Is ervan overtuigd dat er meer dan voldoende motivatie aanwezig is om organisaties in beweging te krijgen, de truc is hoe je dit proces in gang zet en houdt. Houdt van zeilen, liefst scherp aan de wind. We ontwikkelen communicatieoplossingen: van advies tot uitvoering. Dit doen we met een scherp oog voor de organisatiestrategie. Dat maakt onze oplossingen relevant. Dat is wat ons bindt en onze opdrachtgevers in ons waarderen. Theorie en praktijk. Denken en doen. Dat kenmerkt ons.
Foto Ronald Kouvelt.jpeg

Ronald Kouvelt

Ronald Kouvelt is productmanager bij New Media Ventures. In een wereld waarin communicatietechnologie elk aspect van het leven raakt, is New Media Ventures een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van Conceptuele NarrowCasting. Wij zijn gespecialiseerd in het helpen van bedrijven bij het behalen van hun communicatiedoelstellingen. Dit doen wij door actief mee te denken, innovatieve technologie te ontwikkelen, toegevoegde waarde te leveren met ons content management systeem (MediaMyne) en door het leveren van uitstekende service en support. De klant staat bij New Media Ventures nog echt centraal.

New Media Ventures

Maanlander 41
3824 MN AMERSFOORT
Bekijk op Google Maps

http://www.newmediaventures.nl/#contact 

New Media Ventures
In een wereld waarin communicatietechnologie elk aspect van het leven raakt, is New Media Ventures een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van Conceptuele NarrowCasting. Wij zijn gespecialiseerd in het helpen van bedrijven bij het behalen van hun communicatiedoelstellingen. Dit doen wij door actief mee te denken, innovatieve technologie te ontwikkelen, toegevoegde waarde te leveren met ons content management systeem (MediaMyne) en door het leveren van uitstekende service en support. De klant staat bij New Media Ventures nog echt centraal.

Kostenoverzicht:
Leden: 37,50
Logeion Young Professionals: 18,75
Niet-leden: € 65,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 2 december 2013.