Over Enter-the-firm: Reinier de Graaf ziekenhuis

Enter-the-firm: Reinier de Graaf ziekenhuis

Ontwikkelen en uitdragen van een nieuwe strategische koers

Afgelopen april presenteerde het Reinier de Graaf ziekenhuis haar nieuwe strategische koers. Deze koers kwam tot stand in het brandpunt van strategisch organisatie- en communicatieadvies. Er was een bijzondere rol weggelegd voor storytelling. Kortom, een niet alledaagse manier om tot een nieuwe strategie te komen.

Tijdens deze Enter-the-firm bij het oudste ziekenhuis van Nederland nemen enkele hoofdrolspelers bij de totstandkoming van de nieuwe strategie van het Reinier de Graaf ziekenhuis je mee in dit proces. Welke stappen kun je doorlopen om succesvol de strategie te ontwikkelen? En hoe verbind je deze met de identiteit van de organisatie?

De middag wordt geopend door Carina Hilders (directievoorzitter Reinier de Graaf ziekenhuis), waarna Berend Buys Ballot (zelfstandig adviseur Bureau Buys Ballot, eerder adviseur bij BeBright) uitlegt hoe je strategische en complexe keuzes maakt. Hoe maak je complexiteit hanteerbaar? Wendy Eelsing (manager communicatie a.i. Reinier de Graaf ziekenhuis) vertelt vervolgens over hoe de communicatie werd ingezet en verliep bij de ontwikkeling van de nieuwe strategie. Theo Hendriks (partner bij Bex*communicatie) is storyteller en vertelt hoe storytelling samenging met strategie in dit project. Aan het eind van deze bijeenkomst weet jij alles over de do’s en don’ts van het ontwikkelen en uitdragen van een nieuwe strategische koers.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 79,00

Kostenoverzicht:
Leden:   39,50
Logeion Young Professionals: € 19,75
Niet-leden: € 79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 23 oktober.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen