Over Psychologie van corporate stories (wegens succes herhaald)

Psychologie van corporate stories (wegens succes herhaald)

Corporate stories kunnen van waarde zijn voor bestuurders en communicatieprofessionals. Dan zorgen ze voor inspiratie, verbinding, vertrouwen en daadkracht in het hart en hoofd van alle stakeholders. En dienen ze als blauwdruk voor verdere strategieën en middelen. Voorwaarde hiervoor is wel dat het verhaal de kern van de organisatie pakt en oprecht is. Deze vakimpuls geeft je mooie inzichten en middelen om precies dat te bewerkstelligen. 

Business writer en therapeut Ilja van Roon neemt je in sneltreinvaart mee door vier tools en modellen die hun sporen hebben verdiend in de coachings- en therapiewereld.

Je leert over wat mensen in wezen drijft om te doen wat ze doen en hoe je mensen kunt raken op een diepere laag. En je leert over het archetypisch proces van innerlijke transformatie dat de basis vormt van vele mythes, sprookjes en moderne Hollywood films.

Daarnaast ga je kijken naar de conceptuele niveaus van innerlijke leer- en veranderprocessen. En krijg je de basis aangereikt van MBTI, een benadering van persoonlijkheidstype die helder maakt waarom mensen o.a. zo verschillend communiceren, leren, en besluiten nemen.

Dit is een volgepakte bijeenkomst die niet praktisch is, maar wel inspireert met niet-alledaagse benaderingen van corporate stories. En die inzichten geeft die je ook thuis en in je werk kunt toepassen in je contact met anderen!

Aanmelden

Geen kaarten beschikbaar. Wil je op de reservelijst worden gezet?

Ja, zet mij op de reservelijst

Prijzen

Kostenoverzicht:
Leden: 57,50
Logeion Young Professionals: € 28,75
Tekstnet-Leden: €57,50
Niet-leden: € 115,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 6 september 2017.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen