Logo Zoeken

Strategische communicatie

Lees hier over strategische communicatie.

Strategische communicatie

CeliaNoordegraf705x220.jpg

Celia Noordegraaf: 'De leerstoel geeft een impuls aan het communicatievak'

18 juli 2018 om 10:00Celia Noordegraaf
De Logeion-leerstoel is een zogenaamde bijzondere Leerstoel. Zo'n leerstoel voegt iets toe aan het onderzoek dat al vanuit de vakgroep van een universiteit wordt gedaan. Logeion geeft hiermee een…
Blog
Lees meer over "Celia Noordegraaf: 'De leerstoel geeft een impuls aan het communicatievak'"
landscape zoo.jpg

Burgers' Zoo: storytelling zonder vermenselijkte personages

5 juli 2018 om 14:05Sigrid van Iersel
Burgers’ Zoo in Arnhem wil dieren behandelen als dieren. Geen namen dus voor de giraffen, gorilla’s en olifanten in deze dierentuin. Tegelijkertijd zet Burgers’ Zoo wel volop in op…
Artikel
Lees meer over "Burgers' Zoo: storytelling zonder vermenselijkte personages"
180417 ontwikkeling en verandering.jpg

Iedereen verandert - nu wij nog

17 april 2018 om 17:24Bernadet Timmer
Hans Vermaak gaf op 12 april de Masterclass 'Verandermanagement & communicatie'. Vermaak vertelde ons over de rol van communicatie in veranderprocessen. “Veranderkunde is een te elitair vak…
Blog
Lees meer over "Iedereen verandert - nu wij nog"
Noelle_cday_705x220.jpg

Wie vindt heeft slecht gezocht

5 april 2018 om 13:59Bernadet Timmer
Na tien jaar stopt prof. dr. Noelle Aarts met de Logeion leerstoel voor Strategische Communicatie aan de Amsterdam School of Communication Research (ASCoR). Tijdens een goed bezocht afscheidscollege…
Blog
Lees meer over "Wie vindt heeft slecht gezocht"
Noelle_cday_705x220.jpg

Interview: vijf vragen aan Noelle Aarts over verbinden!

27 maart 2018 om 14:14De redactie
Tot september 2017 bekleedde prof.dr. Noelle Aarts de Logeion-leerstoel Strategische Communicatie. Aarts bekleedde de leerstoel bijna 10 jaar. Een periode waarin zij bruggen sloeg tussen wetenschap,…
Interview
Lees meer over "Interview: vijf vragen aan Noelle Aarts over verbinden!"
Helmen-705x220website.jpg

3 vragen om je Live communicatie naar een strategisch niveau te tillen

13 maart 2018 om 11:16Marga Groot Zwaaftink
Live communicatie is de meest krachtige vorm van communiceren. Waarom wordt er dan zo weinig tijd vrijgemaakt voor het uitdenken van een strategie ervoor? Regelmatig wordt het er ‘even’…
Blog
Lees meer over "3 vragen om je Live communicatie naar een strategisch niveau te tillen"
Jeroen-Fritz-landscape-webiste.gif

'Wij moeten altijd een stapje extra doen om onze doelgroepen te bereiken'

2 maart 2018 om 14:09Simone Schothorst
De themagroep Crossmedia & Content volgt de actuele ontwikkelingen op het gebied van content en inspireert Logeion-leden door middel van praktische handvatten. Een interviewreeks met Logeion-leden…
Blog
Lees meer over "'Wij moeten altijd een stapje extra doen om onze doelgroepen te bereiken'"
kinderen-landscape-website.jpg

5 tips: verbinden met generatie Alpha

2 maart 2018 om 10:36Naomi van Duin
Ze zijn nog geen 8 jaar oud… de kinderen van millenials en de consumenten van de toekomst. Anders dan generatie X (1961-1980), generatie Y (1981-1995) en generatie Z (1996-2010) groeit…
Blog
Lees meer over "5 tips: verbinden met generatie Alpha"
EveanAfbeelding.jpg

De communicatiestrategie achter ‘Thuis bij Evean’

12 januari 2018 om 13:41Claudia de HaanElske Hijlkema
Veel verpleeghuizen maken een cultuurverandering door om invulling te geven aan het begrip “de cliënt centraal stellen”. Wat Evean hierin onderscheidt, is de onderliggende…
Artikel
Lees meer over "De communicatiestrategie achter ‘Thuis bij Evean’"
Andre Freyssen-landscape.gif

Beeld transformatie: waarom video in al zijn vormen dé oplossing is voor merkbeleving, relevantie en bereik

20 december 2017 om 12:41Andre Freyssen
Trend uitgelicht: verbeelden en beleven Bewegend beeld als trend. Een meer open deur bestaat er momenteel niet. In 2017 zorgde video voor 75 procent van alle online traffic. Die feitjes, weetjes en…
Blog
Lees meer over "Beeld transformatie: waarom video in al zijn vormen dé oplossing is voor merkbeleving, relevantie en bereik"