Logo Search
Online

Online Workshop Business Intelligence - Sirous Kavehercy

Monday October 4 2021 from 10:00 AM to 12:00 PM
Sirous Kavehercy_705x220.jpg

Communicatieprofessionals krijgen steeds meer te maken met Artificial Intelligence, big data, algoritmen en sociale netwerken. Voor organisaties en communicatieteams is het daarom belangrijker dan ooit om datagedreven te werken.

Sirous Kavehercy (Tripylon Media) gaat in op de actuele ontwikkelingen. Je ontdekt de rol van Business Intelligence (BI) als een strategisch instrument en de randvoorwaarden voor een succesvolle inzet van BI in je organisatie. Daarnaast krijg je handvatten om KPI’s op te stellen voor je communicatieactiviteiten, waarde te creëren met data en bij te dragen aan de organisatiedoelstellingen.

Deze Online Workshop is een initiatief van Logeion in nauwe samenwerking met SRM en gericht op professionals met een niet-technische achtergrond.

Communicatieprofessionals krijgen steeds meer te maken met Artificial Intelligence, big data, algoritmen en sociale netwerken. Social media, fake news en influencers bepalen in toenemende mate wat relevant is. Ons surf- en zoekgedrag, wie we volgen en wie we liken, beïnvloedt onze sociale interactie met en perceptie van de wereld om ons heen.

Voor organisaties en communicatieteams is het daarom belangrijker dan ooit om datagedreven te werken. Door verschillende databronnen binnen en buiten de organisatie met elkaar te combineren, te analyseren en te monitoren, kan het communicatiemanagement de organisatie toegang bieden tot waardevolle inzichten over hun stakeholders. Daardoor wordt de communicatie relevanter en effectiever.

In deze Online Workshop gaat Sirous Kavehercy (Tripylon Media) in op de actuele ontwikkelingen op het gebied van online communicatie, Artificial Intelligence en big data.

Je ontdekt de rol van Business Intelligence (BI) als een strategisch instrument voor communicatieprofessionals en de randvoorwaarden voor een succesvolle inzet van BI in de organisatie. Daarnaast krijg je handvatten om KPI’s op te stellen voor je communicatieactiviteiten, waarde te creëren met data en bij te dragen aan de organisatiedoelstellingen.
   
      SRM_200x200

Over de sprekers

Siruous 200 200.jpg

Sirous Kavehercy

Sirous Kavehercy heeft meer dan 25 jaar internationale ervaring in communicatie en digitalisering als consultant, docent, business developer, marketeer en sinds 2011 als ondernemer. Dit heeft hem een schat aan real-life interculturele kennis en expertise opgeleverd, van Azië tot Europa, Afrika en de VS. Sirous behaalde zijn master in Computer Science en Artificial Intelligence in een tijd dat internet en mobiele telefonie nog in de kinderschoenen stonden. Sindsdien heeft hij alle revolutionaire digitale ontwikkelingen van dichtbij meegemaakt. Als oprichter van Tripylon Media ondersteunt Sirous organisaties op het gebied van digitale transformatie, globalisering en (interculturele) communicatie. Sirous is een ervaren adviseur en spreker die je met zijn authentieke stijl en persoonlijke anekdotes meeneemt op een reis door de wereld van technologie, cultuur en communicatie. Als freelance docent is Sirous verbonden aan SRM. Hij ontwikkelt en verzorgt bovendien masteropleidingen voor diverse opleiders, hogescholen en universiteiten.

Prices

Niet-Leden
€ 60.00

Voor deze Online Workshop is de Logeion-waardenbon niet geldig.

Kostenoverzicht
:
Leden: € 30,00
Young Logeion: € 15,00
Niet-leden: € 60,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 26 september 2021. 

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.