Neuromarketing: bereik je doelgroepen door te begrijpen hoe het brein werkt
woensdag 7 september 2022 van 12:30 uur tot 13:30 uur
Mensen aanzetten tot minder autorijden, het kopen van een boek of gebruik laten maken van een gezondheidsapp? Het zijn allemaal voorbeelden van verzoeken. Verzoeken waarin communicatieprofessionals hun best doen de ander er op in te laten gaan.
In deze Young Logeion 101 sessie door Babbage Company over Neuromarketing, kom je erachter hoe je anderen in kan laten gaan op dat verzoek. Door te begrijpen hoe ons brein werkt en welke aannames ons brein allemaal maakt (biases), kun je jouw doelgroep continu prikkelen om de volgende stap te zetten.
Aan bod komen:
- Hoe ons brein werkt
- Een aantal cases
- Praktische handvatten
Over Young Logeion 101
De crashcourse data & communicatie is onderdeel van een reeks online lunchsessies: Young Logeion 101. In Young Logeion 101 brengt een aantal experts je terug naar de basis van belangrijke communicatie-onderwerpen. Opfrissers die iedere young communicatieprofessional kan gebruiken – in slechts één uurtje. Kort en krachtig.
Over de sprekers

Emma Kemperman

Gioia Endt

Letty de Nijs
Prijzen
Kostenoverzicht:
Young Logeion: € 0,00
Leden: € 0,00
Niet-leden: € 15,00
Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen door deze bijeenkomst gratis bij te wonen.