Logo Zoeken
Webinar Gratis voor leden Online

Neuromarketing: bereik je doelgroepen door te begrijpen hoe het brein werkt

woensdag 7 september 2022 van 12:30 uur tot 13:30 uur
Young Logeion 101 - Neuromarketing 900x635.png

Mensen aanzetten tot minder autorijden, het kopen van een boek of gebruik laten maken van een gezondheidsapp? Het zijn allemaal voorbeelden van verzoeken. Verzoeken waarin communicatieprofessionals hun best doen de ander er op in te laten gaan.

In deze Young Logeion 101 sessie door Babbage Company over Neuromarketing, kom je erachter hoe je anderen in kan laten gaan op dat verzoek. Door te begrijpen hoe ons brein werkt en welke aannames ons brein allemaal maakt (biases), kun je jouw doelgroep continu prikkelen om de volgende stap te zetten.

Aan bod komen:

  • Hoe ons brein werkt
  • Een aantal cases
  • Praktische handvatten

Over Young Logeion 101
De crashcourse data & communicatie is onderdeel van een reeks online lunchsessies: Young Logeion 101. In Young Logeion 101 brengt een aantal experts je terug naar de basis van belangrijke communicatie-onderwerpen. Opfrissers die iedere young communicatieprofessional kan gebruiken – in slechts één uurtje. Kort en krachtig.

Over de sprekers

EmmaKemperman.png

Emma Kemperman

Emma Kemperman is PR-Adviseur bij HvdM & Programmamanger bij Young Logeion.
Gioia Endt 200x200.jpg

Gioia Endt

Gioia is onderdeel van Babbage Company en verantwoordelijk voor alle online en offline MarCom activiteiten, het verbeteren van de website, candidate experience, PR en de Babbage Academy. Babbage Company is al 23 jaar de verbindende schakel in een hoogwaardig netwerk van marketing-, communicatie- en online professionals. Sinds 2009 organiseert Babbage masterclasses en workshops voor marketing-, communicatie- en online professionals, ook in samenwerking met Logeion.
Letty_de_Nijs_2022 200x200.png

Letty de Nijs

Letty de Nijs is gespecialiseerd in neuro(gedrags)marketing en helpt organisaties om meer rendement uit hun marketing te halen. Hoe? Door elk contactmoment te optimaliseren op basis van beschikbare data en haar kennis over onbewuste (beslissende) brein. Is er nog geen data of staat de marketing nog in de kinderschoenen? Dan zet ze met hetzelfde gemak een strategisch plan op.

Prijzen

Niet-Leden
€ 15,00

Kostenoverzicht:
Young Logeion: € 0,00
Leden: € 0,00
Niet-leden: € 15,00

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen door deze bijeenkomst gratis bij te wonen.