Over Employer branding bij Dura Vermeer

Employer branding bij Dura Vermeer

Maar wat kan jij?

Dura Vermeer behoort tot de grootste bouwers in Nederland en wil binnen drie jaar tot de top drie van vernieuwers in de bouw behoren. En om dat waar te maken zoekt het bouwbedrijf de grootste talenten in de arbeidsmarkt om haar 2500 koppige team te versterken. Starters en professionals met talent, ambitie en teamspirit. Daarom ontwikkelde PROOF samen met Dura Vermeer het employer brandingconcept: Maar wat kan jij?

Het employer brandingconcept wordt met succes ingezet om talenten enthousiast te maken voor werken bij Dura Vermeer. Met een ambassadeursprogramma worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd het werkgeversverhaal van Dura Vermeer te delen. Merkambassadeurs zijn de drijvende kracht achter de succesvolle communicatiestrategie.

Tijdens de bespreking van deze casus nemen Robine de Graaf (online media manager bij Dura Vermeer) en Wenda Bolink (senior strategy consultant bij PROOF) je mee in de stappen die zijn gezet bij het ontwikkelen van een sterk employer brand. Van analyse tot concept. Van strategie tot ambassadeursprogramma. Met indrukwekkende resultaten.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 79,00

De Logeion-waardebon is geldig voor deze bijeenkomst.

Kostenoverzicht
:
Leden:  39,50
Young Logeion: € 19,75
Niet-leden: € 79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 15 september 2019.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen