Over Employer branding bij het Antoni van Leeuwenhoek: #nietzonderjullie

Employer branding bij het Antoni van Leeuwenhoek: #nietzonderjullie

Van analyse naar concept en uitwerking: hoe bouw je een sterk employer brand?

Het Antoni van Leeuwenhoek (AVL) heeft een onbescheiden missie: kanker niet langer een dodelijke ziekte laten zijn. In deze missie spelen medewerkers de hoofdrol. Om haar ambities waar te maken, heeft het AVL het juiste talent nodig. Om nu en in de toekomst de juiste talenten aan te trekken, te binden en te behouden, ontwikkelde PROOF samen met het AVL het employer brandingconcept: #nietzonderjullie.  

Tijdens deze Enter-the-firm nemen Tim Klijnman (recruiter bij het AVL) en Wenda Bolink (senior strategy consultant bij PROOF) je mee in de stappen die zijn gezet bij het ontwikkelen van een sterk employer brand voor het AVL. Van analyse tot concept, van keuzes maken tot uitwerking. Van medewerkers betrekken tot social media inzet. Ook vertellen ze over de geleerde lessen en geven tips hoe te bouwen aan een sterk employer brand.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 79,00

De Logeion-waardebon is geldig voor deze bijeenkomst.

Kostenoverzicht
:
Leden:  39,50
Young Logeion: € 19,75
Niet-leden: € 79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 21 oktober 2019.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen