Sprekers bij Trending now: Woordvoerders onder druk door social media?

Trending now: Woordvoerders onder druk door social media?

Over de sprekers

  1. Annelou van Egmond

    Annelou van Egmond

    Annelou van Egmond werkt al 12 jaar 'voor eigen rekening en risico' als strategisch communicatie adviseur en woordvoerder van bewindspersonen en CEO's van (beursgenoteerde) ondernemingen. Zij maakt deel uit van de Communicatie Pool van het ministerie van AZ. In haar vrije tijd is zij de laatste ruim 10 jaar nauw betrokken bij alle verkiezingscampagnes van D66. De laatste 7 jaar is Annelou eindverantwoordelijk - zowel strategisch, als operationeel en financieel - als lid van het Landelijk Bestuur met de portefeuille Communicatie & Campagnes.
  2. Bartho  Boer

    Bartho Boer

    Bartho Boer is net begonnen als Chief Corporate Communications & CSR bij KPN. Daarvoor was hij ruim vijf jaar Directeur Communicatie & Corporate Affairs bij NS, en werkte hij onder meer als hoofd Bestuursvoorlichting bij de gemeente Amsterdam voor burgemeester Cohen en Van der Laan. Bartho was onder meer voorzitter van de Adviesraad APV van Logeion, gaf colleges Strategische Communicatie aan Nyenrode en schreef de afgelopen 7 jaar columns voor Communicatie Magazine en vakblad C.
  3. Hanneke de Korte

    Hanneke de Korte

    Hanneke de Korte is Directeur Marketing en Communicatie bij de Gemeente Utrecht. Haar expertise ligt bij het communicatief vertalen van complexe politieke en maatschappelijke vraagstukken. Eerder was zij hoofd Media bij de Gemeente Den Haag en vervulde zij diverse functies op de afdeling Media & Communicatie van Reclassering Nederland.
  4. Jaap de Bruijn

    Jaap de Bruijn

    Jaap de Bruijn is stakeholdermanager bij Coƶperatie VGZ, eerder was hij hier manager media relaties en social media. Daarnaast is Jaap freelance auteur bij BBNC Uitgeverij. Hij publiceerde de volgende titels met betrekking tot social media: Facebook for Dummies, Social media for Dummies en Instagram for Dummies.
  5. Jaap van Zessen

    Jaap van Zessen

    Jaap van Zessen is chef digitaal bij AD Nieuwsmedia. Hij is verantwoordelijk voor het optimaliseren van het online bereik van AD.nl. Eerder was hij social media analist bij AD Nieuwsmedia en Buzzcapture. Jaap heeft zijn eigen website 'Blog van een Social Media Analist' waar hij artikelen en tegenwoordig ook podcasts deelt.
  6. Rocco  Mooij

    Rocco Mooij

    Rocco Mooij is zelfstandig ondernemer. Hij was jarenlang hoofdredacteur van het blad Communicatie en Communicatieonline. De afgelopen drie jaar was hij als algemeen hoofdredacteur bij Adfogroep verantwoordelijk voor de integratie van de drie (online) titels Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie. Hij is vanaf de start inhoudelijk verantwoordelijk voor het jaarlijkse Communicatiecongres. Naast zijn journalistieke werk, is hij actief als moderator, speechwriter, mediatrianer en helpt hij organisaties om de kwaliteit van hun redactionele content te verbeteren.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Kostenoverzicht:
Logeion-leden: 42,50
Young Logeion: € 21,25
Leden NVJ: € 42,50
Niet-leden: € 85,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 26 maart 2018.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen