Over Young Logeion op bezoek bij Amsterdam Marketing

Young Logeion op bezoek bij Amsterdam Marketing

Citymarketing van Metropool Amsterdam als woonstad, toeristische bestemming en vestigingsstad voor internationale bedrijven

Amsterdam Marketing zet zich in voor de reputatie van Metropool Amsterdam middels gerichte Consumer en Business Marketing. Maar hoe breng je bewoners, toeristen en zakenpartners samen? Hoe zet je een stad in de markt en waar liggen kansen? Hoe waarborg je de balans in zo’n populaire stad? Machteld Ligtvoet, manager Pers & Communicatie bij Amsterdam Marketing, neemt je mee naar de marketingstrategie achter onze hoofdstad, de rol van communicatie en natuurlijk de bekende letters van I amsterdam.


De citymarketing van Amsterdam richt zich enerzijds op consumenten (bewoners en bezoekers) en anderzijds op zakelijke relaties. De zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en samen vormen ze een belangrijke, maar ook kwetsbare balans.

Consumer Marketing beoogt middels campagnes, activiteiten en acties (inter)nationale bezoekers te verleiden om een bezoek te brengen aan Metropool Amsterdam en bewoners bekend te maken met het aanbod in de stad. Business Marketing richt zicht op het (inter)nationaal promoten van Metropool Amsterdam als ideale locatie om te investeren, een bedrijf te vestigen of een zakelijke bijeenkomst te organiseren.

Amsterdam Marketing opent op 22 november haar deuren voor jou. Young Logeion nodigt je van harte uit om een kijkje achter de schermen te nemen bij de citymarketingorganisatie achter Metropool Amsterdam.

 

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Kostenoverzicht:
Young Logeion-leden: € 19,75
Niet-leden Young Professionals (t/m 30 jaar): € 39,50

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 14 november 2016.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen