Over Wat doet marketing echt en welke rol spelen data daarbij? - Ronald Voorn en Ludo Voorn

Wat doet marketing echt en welke rol spelen data daarbij? - Ronald Voorn en Ludo Voorn

In het webinar gaan Ronald Voorn (senior docent marketing analytics en onderzoeker aan de HU) en Ludo Voorn (Chapter Lead Marketing Particulieren bij de Rabobank) in op waar marketing zich dagelijks mee bezig houdt. Daarbij krijg je een inzicht in wat de moderne opvatting is over wat marketing is en welke de drie hoofdgebieden van het vak zijn.

De rol van data is hierbij steeds belangrijker aan het worden. Je krijgt een overzicht van bij welk soort beslissingen data en analytics een rol spelen en hoe dat kan helpen bij allerlei klant- en kanaal strategie beslissingen. Hierdoor kunnen bedrijven en organisaties klantgerichter, relevanter en winstgevender worden. Het is de verwachting dat ook het communicatievak steeds meer datagedreven zal (moeten) worden. Oude diploma’s voldoen dan niet meer.

Daarom geven Ronald en Ludo tips ten aanzien van relevante literatuur en cursussen om meer dat bewust en bedreven te worden, ook in het communicatievak. 

Ronald Voorn en Ludo Voorn zijn beiden betrokken bij de marketing analytics specialisatie van de master Data Driven Business van de Hogeschool Utrecht.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 35,00

Kostenoverzicht:
Leden: € 17,50
Logeion Young Professionals: € 10,00
Niet-leden: € 35,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 10 mei 2021 Voor het college is de Logeion-waardebon geldig.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.