Logo Zoeken
Online

Online Workshop: Kansen op (nieuwe) social media, aangrijpen of afslaan? - Marieke Pijler

dinsdag 29 september 2020 van 16:30 uur tot 17:30 uur
M.Pijler banner.jpg

Platformen als TikTok en nieuwe functies als Instagram Reels: grijp je ze aan of laat je ze aan je organisatie voorbijgaan? En wat te denken van bestaande platformen die voor jouw organisatie misschien nog nieuw terrein zijn, zoals Youtube? In deze workshop schetst Marieke Pijler de voor en nadelen en welke afweging je het beste kunt maken. 

Het webinar is een initiatief van Logeion in nauwe samenwerking met SRM. 

Platformen als TikTok en nieuwe functies als Instagram Reels: grijp je ze aan of laat je ze aan je organisatie voorbijgaan? En wat te denken van bestaande platformen die voor jouw organisatie misschien nog nieuw terrein zijn, zoals Youtube? In dit webinar behandelt Marieke Pijler (director van Brand Density en docent bij SRM) belangrijke vragen waarmee je zelf een afweging kunt maken. Als communicatieprofessional adviseer je jouw opdrachtgever immers over de inzet van social media en breng je graag een goed doordacht advies uit.

Het speelveld van social media is dynamisch: van nieuwe Instagram features geïnspireerd door TikTok tot vragen over de gevaren van
laatstgenoemde. En dus stellen communicatieprofessionals zich vragen als:

• Hoe bepalen we als organisatie of dit platform bij ons past?
• Wegen de ‘gevaren’ op tegen de voordelen?
• Hoe overtuig ik mijn opdrachtgever van het nut?
• Een extra platform, betekent dat een extra kanaalstrategie en een hoop
  extra werk?
• Hoe zijn we op dit platform niet alleen aanwezig maar ook echt relevant
  voor de doelgroep?

Dit webinar dient als een kompas voor de communicatieprofessional in het snel bewegende landschap van Social media. De vragen en antwoorden worden geïllustreerd aan de hand van levendige praktijkvoorbeelden. Na afloop van de workshop is er voldoende ruimte om vragen te stellen.

Aanmelden
Na je aanmelding ontvang je de dag voor het webinar de inlogcode om deel te nemen via Webinargeek. 

Onze partner:  

In samenwerking met SRM organiseren we een online workshop en twee korte en krachtige workshops op locatie. Hou onze website in de gaten voor meer informatie.

srm 200 200 klein.jpg

Over de sprekers

Marieke Pijler 200-200.jpg

Marieke Pijler

Marieke Pijler is merkstrateeg, director van Brand Density en Rotterdamse Zakenvrouw van het jaar 2019-2020. Ze is tevens docent voor SRM Opleidingen. Vanuit haar ervaring met merkstrategie en online branding helpt ze communicatie professionals van inspiratie tot strategie voor merkgroei. Ze behoort tot de hoogst gewaardeerde trainers in branding en marketingland.

Prijzen

Niet-Leden
€ 30,00

Kostenoverzicht:
Leden: 15,00
Young Logeion: € 10.00
Niet-leden: € 30,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 21 september.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.