Agenda

Agenda

  1. Op 02-07-18 in Arnhem:

    Enter-the-Firm: Koninklijke Burgers' Zoo

    ZooVeel relevante content!

    Wat kunnen mensen leren van dieren? Hoe kan de organisatie zich laten inspireren door voorbeelden uit de natuur, zoals het leiderschap van een gorilla of de samenwerking van stokstaartjes? Tijdens deze Enter-the-firm zal Burgers’ Zoo laten zien hoe zij inspiratie halen uit de natuur en hoe je de natuur kan betrekken bij content, social media en andere communicatiethema’s. Met fascinerende praktijkvoorbeelden en met een adembenemend uitzicht op de savanne van de Safari en het tropisch regenwoud van de Bush van Burgers' Zoo, word je letterlijk meegenomen naar het dierenrijk.

  2. Op 03-07-18:

    Webinar Omgevingswet: communicatie en participatie

    Opgaven en kansen voor de communicatieprofessionals

    In 2021 wordt de nieuwe Omgevingswet van kracht. Met deze wet wil de overheid de regels voor ruimtelijke ontwikkeling vereenvoudigen en samenvoegen. Zodat het straks bijvoorbeeld makkelijker is om bouwprojecten te starten. Zowel de voorbereiding op de wet als straks de werking daarvan brengen grote communicatieve opgaven en kansen met zich mee, die we in dit webinar bespreken met deskundigen Kristel Lammers (VNG) en Eric Vink (Awareness). 

  3. Op 31-10-18 in Amsterdam:

    The Living Brand - dr. Rik Riezebos

    Hoe een bedrijf vanuit zijn eigen interne kracht een sterk extern beeld kan opbouwen

    In de wereld van merkenstrategie en branding wordt algemeen aangenomen dat imago en reputatie van een organisatie voor een belangrijk deel worden bepaald door haar externe communicatie. Veel tijd en middelen worden ingezet op corporate communicatie en op public relations, een klassieke aanpak. Maar uit onderzoek blijkt juist dat een sterke reputatie een groot deel wordt bepaald door de interne organisatiecultuur.Dr. Rik Riezebos (EURIB) breekt een lans voor het doen van een stevige analyse van de organisatie achter het merk. In deze Masterclass zal Riezebos voorbeelden laten zien van wat hij noemt ‘Living Brands’. Dit zijn organisaties die succesvol zijn geworden door een sterke bedrijfscultuur.

Klik hier voor het archief van bijeenkomsten