Berichten over duurzaamheid

Weblog

  1. Het evangelie volgens Tony's Chocolonely

    16 december 2016 - door Bernadet Timmer - 0 reacties

    Labels: ,

    chocolate.jpg

    Het begon met een klein, kritisch clubje journalisten en groeide uit tot een belangrijke speler in de wereldwijde chocolade-industrie. “Als je denkt dat iets kleins geen verschil kan maken, probeer dan eens je kamer te delen met een mug. Wij zijn de mug in de chocolade-industrie.” Ynzo van Zanten is ‘choco-evangelist’. Hij vertelt het verhaal over het maatschappelijk verantwoord ondernemen van Tony’s Chocolonely aan iedereen die het maar horen wil. Zoals op 8 december tijdens een bijeenkomst van Communicatieplatform Flevoland, in het naar drukinkt ruikende gebouw van Multicopy Lelystad.

    Lees meer over "Het evangelie volgens Tony's Chocolonely"

  2. The media or the message?

    21 oktober 2014 - door Celia Noordegraaf - 0 reacties

    Labels:

    LOGNW_twitter.jpg

    Hebben duurzaamheidsprofessionals betere communicatieadviseurs nodig of moet de Nederlandse pers van een blinde vlek afgeholpen worden? Als je de reacties op twitter na de People's Climate March op 21 september en andere duurzaamheidsevents hoort, zou je denken aan het laatste. Als je kijkt naar de aandacht voor klimaat en energie in de kolommen, wellicht het eerste.

    Lees meer over "The media or the message?"