Wie jarig is trakteert

Wie jarig is trakteert

9 maart 2021 - door André Manning - 2 reacties

Andre Manning blog.jpg

Het is een goede gewoonte om te trakteren wanneer je jarig bent. En waar ik als kind een mooie Tupperware trommel met redelijk simpele traktaties mee naar school nam, kun je een generatie later helemaal los gaan. Als je wilt. Vegetarische traktaties, zelfmaak traktaties, gezonde traktaties, antroposofische traktaties en tegenwoordig natuurlijk ook coronaproof traktaties.

Logeion viert dit jaar haar 75e verjaardag. Een mooie mijlpaal in een bijzonder jaar. We leven nog steeds met de coronamaatregelen en een echt feest met galajurken en kostuums valt er natuurlijk niet te vieren. Hoe sta je dan stil bij een belangrijke mijlpaal als deze verjaardag? En waar trakteer je dan je leden, niet-leden en het communicatievak in het algemeen op? We hebben daar een aantal mooie dingen voor bedacht.

Trakteren doen we dit jaar niet één dag maar het hele jaar door. Ieder Logeion-lid mag dit jaar in ieder geval deelnemen aan tien gratis, door ons geselecteerde, kennisbijeenkomsten. Dat zullen nu vooral nog online bijeenkomsten zijn, maar wie weet hoe de tweede helft van het jaar er uitziet. Ook werken we samen met IDTV aan een mooie videoserie over verschillende thema’s in het communicatvak, waaronder; diversiteit, employee engagement, datagedreven communicatie en communicatietrends. In mooie, pakkende afleveringen waarin we onze leden en andere vakgenoten in de schijnwerpers zetten. Daarnaast hebben we de eerste afleveringen gemaakt van een podcastserie over het communicatievak. Deze afleveringen zullen tot de zomer met onze leden en andere communicatieprofessionals worden gedeeld. Het worden podcasts die prikkelen en soms ook schuren. Want zonder schuring geen glans.

Ook ons vakblad staat het hele jaar door in het teken van onze verjaardag. In iedere C besteden we aandacht aan een gebeurtenis of persoon die de afgelopen 75 jaar een stempel heeft gedrukt op ons vak. Deze communicatiecanon wordt natuurlijk ook een online canon, die een mooie plek krijgt op onze website, die deze zomer wordt gemoderniseerd.  En vlak voor de zomer verschijnt een speciale dubbeldikke verjaardags C. Een C waarin natuurlijk weer veel plek is voor waar onze leden mee bezig zijn. En ook een editie waar je als Logeion-lid een bijdrage aan kunt leveren. Wie een verhaal over onze trends schrijft en door de jury wordt beoordeeld als een van de drie beste verhalen, krijgt natuurlijk  eeuwige roem en een boekenbon ter waarde van EUR 75.

Wie jarig is trakteert.

Deel dit bericht

Reacties

  1. J van Gelderen.J van Gelderen. Schreef op 10 maart 2021 om 17:44:00

    Logeion viert ZIJN 75 jarig bestaan. Eigennamen zijn mannelijk. Communicatiedeskundige moeten perfect de taal beheersen. Verder gefeliciteerd

  2. Yvonne van VlietYvonne van Vliet Schreef op 24 maart 2021 om 19:28:51

    Bedankt voor de felicitatie J van Gelderen! Echter, volgens mij klopt het gebruik van het vrouwelijke bezittelijk voornaamwoord 'haar' hier wel, omdat Logeion een vereniging is en vereniging is een vrouwelijk woord. Zoals taaladvies adviseert: https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1403/haar_zijn_pepsi_heeft_winst_verdubbeld/

    P.S. Ik denk dat je bedoelde: CommunicatiedeskundigeN moeten perfect de taal beheersen. ;)

Plaats een reactie

Italic en bold

*Dit is italic*, en _dit ook_.
**Dit is bold**, en __dit ook__.

Links

Dit is een link naar [Procurios](http://www.procurios.nl).

Lijsten

Een lijst met bullets kan worden gemaakt met:
- Min-tekens,
+ Plus-tekens,
* Of een asterisk.

Een genummerde lijst kan worden gemaakt met:
1. Lijst-item nummer 1.
2. Lijst-item nummer 2.

Quote

Onderstaande tekst vormt een quote:
> Dit is de eerste regel.
> Dit is de tweede regel.

Code

Er kan een blok met code worden geplaatst. Door voor de tekst vier spaties te plaatsen, ontstaat een code-block.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.