Deze vijf trends bepalen contentmarketing in 2016

Deze vijf trends bepalen contentmarketing in 2016

14 december 2015 - door Florian Boelman - 0 reacties

Blog-Florian.jpg

Contentmarketing is onverminderd populair, en met goede redenen. Deze discipline vergroot de online aanwezigheid, de geloofwaardigheid en relatie met de doelgroep. Maar welke trends bepalen dit vakgebied in 2016? Dit zijn de volgende trends: sterk gepersonaliseerde en gespecialiseerde content, ‘Mobile-first’ content, interactieve longreads, paid content professionaliseert en uitbesteden van contentmarketing. Door informatiestress is het voor lezers steeds lastiger de voor hen relevante informatie te vinden. Het resultaat: ze hebben alleen nog tijd en aandacht voor content die heel dicht bij hun belevingswereld staat. Daar kun je als contentmarketeer in 2016 goed op inspelen.

Lees verder op de website van ANP zakelijk.

Deel dit bericht

Reacties

Plaats een reactie

Italic en bold

*Dit is italic*, en _dit ook_.
**Dit is bold**, en __dit ook__.

Links

Dit is een link naar [Procurios](http://www.procurios.nl).

Lijsten

Een lijst met bullets kan worden gemaakt met:
- Min-tekens,
+ Plus-tekens,
* Of een asterisk.

Een genummerde lijst kan worden gemaakt met:
1. Lijst-item nummer 1.
2. Lijst-item nummer 2.

Quote

Onderstaande tekst vormt een quote:
> Dit is de eerste regel.
> Dit is de tweede regel.

Code

Er kan een blok met code worden geplaatst. Door voor de tekst vier spaties te plaatsen, ontstaat een code-block.