Tips voor reputatiemanagement

Tips voor reputatiemanagement

16 november 2015 - door Florian Boelman - 0 reacties

7-tips-voor-goede-reputatie.jpg

Wat de wereld over je organisatie zegt en schrijft, bepaalt voor een groot gedeelte hoe die wereld over je denkt. Daarbij weegt negatieve feedback vrijwel altijd zwaarder. Mensen onthouden nu eenmaal negatieve zaken gemakkelijker. Met de juiste maatregelen zorg je er echter voor dat je autoriteit en imago niet alleen stevig overeind blijven, maar zelfs verbeteren. Hierbij zeven tips: mediamonitoring, stimuleer positieve feedback, zet je influencers en grootste fans op een voetstuk, reageer snel, Voorkom corporate identiteitsdiefstal, vermijd standaardreacties en reageer niet overal op.

Lees de blog verder op de website van ANP zakelijk.

Deel dit bericht

Reacties

Plaats een reactie

Italic en bold

*Dit is italic*, en _dit ook_.
**Dit is bold**, en __dit ook__.

Links

Dit is een link naar [Procurios](http://www.procurios.nl).

Lijsten

Een lijst met bullets kan worden gemaakt met:
- Min-tekens,
+ Plus-tekens,
* Of een asterisk.

Een genummerde lijst kan worden gemaakt met:
1. Lijst-item nummer 1.
2. Lijst-item nummer 2.

Quote

Onderstaande tekst vormt een quote:
> Dit is de eerste regel.
> Dit is de tweede regel.

Code

Er kan een blok met code worden geplaatst. Door voor de tekst vier spaties te plaatsen, ontstaat een code-block.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.