De noodzaak van social mediamonitoring

De noodzaak van social mediamonitoring

3 november 2015 - door Florian Boelman - 0 reacties

Sociale-media-monitorng-blog-Florian.jpg

Veel bedrijven is het een doorn in het oog: de nogal beledigende reacties van Facebook 'Klantenservice'. Zogenaamde helpdeskmedewerkers bieden hulp bij iedere klacht van een consument waarop geen tijdige reactie komt. Al is van echte hulp niet echt sprake: de persoon in kwestie wordt onder de vlag van jouw merk met een absurdistisch, grappig bedoeld antwoord geschoffeerd en te kijk gezet. Zowel de klager als de organisatie zijn het slachtoffer. Alleen goede socialmediamonitoring kan een dergelijke reputatieknauw voorkomen.

Lees de blog verder op de website van ANP zakelijk. 

Deel dit bericht

Reacties

Plaats een reactie

Italic en bold

*Dit is italic*, en _dit ook_.
**Dit is bold**, en __dit ook__.

Links

Dit is een link naar [Procurios](http://www.procurios.nl).

Lijsten

Een lijst met bullets kan worden gemaakt met:
- Min-tekens,
+ Plus-tekens,
* Of een asterisk.

Een genummerde lijst kan worden gemaakt met:
1. Lijst-item nummer 1.
2. Lijst-item nummer 2.

Quote

Onderstaande tekst vormt een quote:
> Dit is de eerste regel.
> Dit is de tweede regel.

Code

Er kan een blok met code worden geplaatst. Door voor de tekst vier spaties te plaatsen, ontstaat een code-block.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.