Communicatieprofessionals opgelet: dit zijn de trends van 2015 [onderzoek]

Communicatieprofessionals opgelet: dit zijn de trends van 2015 [onderzoek]

31 maart 2015 - door Patricia van der Linden - 0 reacties

Trend-communicatievak.jpg

‘Datamining’ is aan een opmars bezig binnen het communicatievak, hoewel het ‘glazen huis’ nog verreweg de meest bekende trend is. Dit blijkt uit het onderzoek communicatietrends 2015 van het CommunicatiePanel. Welke verschuivingen zien we, aan welke specialismen besteden communicatieprofessionals de meeste tijd en wat zijn de verwachtingen voor de arbeidsmarkt?

Dit blog is gepubliceerd op Frankwatching.com
Lees het hele artikel op Frankwatching

Logeion en DirectResearch nodigen alle communicatieprofessionals uit om ook hun mening te geven over het vak door lid te worden van het panel via www.communicatiepanel.nl.

Deel dit bericht

Reacties

Plaats een reactie

Italic en bold

*Dit is italic*, en _dit ook_.
**Dit is bold**, en __dit ook__.

Links

Dit is een link naar [Procurios](http://www.procurios.nl).

Lijsten

Een lijst met bullets kan worden gemaakt met:
- Min-tekens,
+ Plus-tekens,
* Of een asterisk.

Een genummerde lijst kan worden gemaakt met:
1. Lijst-item nummer 1.
2. Lijst-item nummer 2.

Quote

Onderstaande tekst vormt een quote:
> Dit is de eerste regel.
> Dit is de tweede regel.

Code

Er kan een blok met code worden geplaatst. Door voor de tekst vier spaties te plaatsen, ontstaat een code-block.