IC-Parade in het zonnetje

IC-Parade in het zonnetje

30 mei 2014 - door Lonneke van Rees - 0 reacties

LOGNW_ICparade-inhetzonnetje.jpg

Hoe ga je om met vervagende grenzen tussen interne en externe communicatie? Daarover gingen verschillende organisaties met onze vakgenoten in gesprek tijdens de jaarlijkse IC-Parade van de vakgroep Interne Communicatie. Het was een uitgebreide proeverij aan cases van: ASN Bank, Achmea, Gemeente Amsterdam, Gyproc, IHC Merwede, ING, Natuurmonumenten en RWS. 

Gemeente Amsterdam haalt niet de buitenwereld naar binnen, maar gaat zelf naar buiten. Rijkswaterstaat zet storytelling in zodat medewerkers in staat zijn om in de buitenwereld hun verhaal te vertellen. Natuurmonumenten laat boswachters twitteren.

“Dit smaakte fris en fruitig” werd besloten in de afsluiting. “Zowel sprekers als deelnemers zijn bereid om hun verhaal te doen en elkaar te bevragen. Zo ontstaat een open gesprek.” “Dat smaakt naar meer!” was de conclusie.

Hieronder kun je enkele van de presentaties nakijken:

Deel dit bericht

Reacties

Plaats een reactie

Italic en bold

*Dit is italic*, en _dit ook_.
**Dit is bold**, en __dit ook__.

Links

Dit is een link naar [Procurios](http://www.procurios.nl).

Lijsten

Een lijst met bullets kan worden gemaakt met:
- Min-tekens,
+ Plus-tekens,
* Of een asterisk.

Een genummerde lijst kan worden gemaakt met:
1. Lijst-item nummer 1.
2. Lijst-item nummer 2.

Quote

Onderstaande tekst vormt een quote:
> Dit is de eerste regel.
> Dit is de tweede regel.

Code

Er kan een blok met code worden geplaatst. Door voor de tekst vier spaties te plaatsen, ontstaat een code-block.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.