Persberichten

Persberichten

Rudolph Strickwold is Communicatieman van 2018

donderdag 21 juni 2018 16:21 Nieuwegein - Rudolph Strickwold, directeur Marketing en Commercie van Hulphond Nederland, is door Logeion verkozen tot Communicatieman van 2018. "Strickwold heeft Hulphond Nederland stevig op de kaart gezet. In zijn sponsorproposities en -overeenkomsten is hij creatief en succesvol. Zijn persoonlijke communicatie is misschien wel zijn sterkste wapen", aldus juryvoorzitter Noud Bex. Isabel Boerdam, eigenaar van de blog 'De Hippe Vegetariër' en het recent opgerichte Green Food Lab, is het CommunicatieTalent van 2018. lees verder

Cascadis en Logeion bundelen krachten

woensdag 28 maart 2018 10:00 Tijdens de Algemene Ledenvergadering van Cascadis, de beroepsvereniging van online professionals in de (semi)-publieke sector, op 27 maart 2018 is ingestemd voor een fusie met Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. Na een intensieve voorbereidingsperiode, waarin is gewerkt aan een plan van aanpak, hebben de leden van Cascadis het voorstel om per 1 juli 2018 met Logeion te fuseren, met behoud van eigen identiteit, goedgekeurd. Hiermee wordt online en digitale communicatie een belangrijk onderdeel van de beroepsorganisatie. lees verder

Logeion en Frankwatching intensiveren samenwerking

dinsdag 14 november 2017 13:26 Frankwatching ontwikkelt meet-ups over digitale communicatie voor Logeion
Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals en Frankwatching, dé toonaangevende aanbieder van trainingen en webinars in de vakgebieden content & communicatie, e-commerce, marketing, SEO & analytics en social media, gaan intensief samenwerken. Ze introduceren samen een programma voor ruim 3.500 Logeion-leden en andere communicatieprofessionals, die zich verder willen ontwikkelen. Onder de noemer ‘What’s Going on in Digital’ organiseren ze vanaf begin 2018 meet-ups op het gebied van digitale communicatie met onderwerpen als social content, analytics en online persuasion. lees verder

Logeion maakt communicatietrends 2018/2019 bekend

maandag 16 oktober 2017 14:00 Den Haag - Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, heeft vandaag vier nieuwe communicatietrends gepubliceerd die een belangrijke uitdaging en inspiratie vormen voor communicatieprofessionals en de organisaties waarvoor zij werken. Deze trends zijn ‘creating shared value’, ‘always spot on’, ‘van netwerk naar bubble’ en ‘verbeelden en beleven’. De trends zijn het resultaat van een trendproces met verschillende vakgenoten onder leiding van de Adviesraad Programmering en Trends (APT) van Logeion. lees verder

Wim van der Weegen is Logeion Communicatieman van het Jaar

donderdag 01 juni 2017 17:00 Wim van der Weegen is gekozen tot Logeion Communicatieman van het Jaar 2017. Van der Weegen wint de prestigieuze communicatieprijs vanwege zijn uitzonderlijke werk als hoofd Bestuurlijke Zaken, Advies en Communicatie van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid. “Van der Weegen was de motor en inspirator achter de geslaagde communicatie van het eindrapport over de crash van vlucht MH17. Hij zette doordacht en strak geregisseerd de Onderzoeksraad voor de Veiligheid weer nadrukkelijk op de kaart. Dat deed hij op zijn eigen manier: overtuigend, ingetogen en zelf op de achtergrond”, aldus juryvoorzitter Noud Bex. lees verder