Live communicatie

Live communicatie

Live communicatie is de meest krachtige vorm van communiceren en vaak de meest intensieve, zowel in tijd, budget als bewerkelijkheid. Het strategisch inzetten van live communicatie blijft een uitdaging waar communicatieafdelingen vaak een belangrijke rol vervullen en van grote meerwaarde zijn. De themagroep Live communicatie wil kennis en inspiratie bieden bij de inzet van live communicatie als strategisch instrument.

Live communicatie

  1. Prikkels - De kunst van het netwerken

    Netwerken zijn zo oud als de mensheid. Toch kwam het begrip netwerksamenleving pas echt in zwang toen de Spaanse socioloog Manuel Castells in 1996, het jaar waarin de eerste smartphone op de markt kwam, voorzag dat we naar een samenleving toegingen waarin iedereen met iedereen verbonden zou zijn. En dit zou grote gevolgen hebben voor onze manier van organiseren en werken. 

    Lees verder

    Blog Door André Manning op 13 november 2018
  2. Congres app inzetten? Maak eerst een proefrit!

    Een auto: vier wielen, een motor en een stuur. Allemaal hetzelfde, dus een proefrit maken? Helemaal niet nodig! Afrekenen en rijden maar. Of toch niet… Wacht… Huh? Verschillende typen motoren? Wel of geen automaat? Niet elke auto is hetzelfde: ze verschillen in beleving, rijplezier, comfort en uitvoering. Dit geldt ook voor de congres of event app. Vertelt een lijst met app-opties hoe deze zijn uitgewerkt? Nee, dat merk je pas wanneer je ze daadwerkelijk gaat gebruiken. Kortom: maak net als bij het kopen van een auto eerst een proefrit.

    Lees verder

    Blog Door Joost Callaars op 22 augustus 2018 1 reactie