Wordt deze uitnodiging niet goed weergegeven? Bekijk de online versie

Volg ons

Online College
Merkmodellen die (echt) werken - Piet Hein Coebergh

Vervang eens je communicatie-lens door een Merken-lens en ontdek dat je veel gemeenschappelijke raakvlakken hebt. Hoe bereik je doelgroepen? Hoe ‘raak’ je mensen en kom je in contact? Hoe maak je van medewerkers (merk)ambassadeurs? In hoeverre is de organisatie een merk, en welke rol speelt dat in de communicatiepraktijk?

1
maart
Merkmodellen die (echt) werken - Piet Hein Coebergh
maandag 1 maart 2021
15:30-17:00 uur
thuis, achter je computer

Piet Hein Coebergh (lector Hogeschool Leiden) maakte samen met een groep merkspecialisten van het SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) een selectie van 50 relevante modellen en schreef daar een boek over. Vervolgens maakt hij voor Logeion weer een selectie van vijf modellen die in zijn ogen onmisbaar zijn voor comprofs. 

Schrijf je in voor dit online college en ontvang het SWOCC-jubileumboek ter waarde van € 45,-.  

 

Meer informatie en aanmelden
Suggesties of vragen: info@logeion.nl of kijk op www.logeion.nl
/l/mailing2/link/12c7bd56-0911-4566-9e09-6a58c593d536/not-found