Jony de Jong versterkt Castro Communicatie

Jony de Jong 200x200.jpgwoensdag 03 juni 2020 10:13

Communicatiebureau Castro groeit, ondanks corona, stevig door. Per 1 juni versterkt Jony de Jong (1983) daarom het team van Castro. De Jong was zo’n tien jaar redacteur, verslaggever en eindredacteur bij Omroep West. Zij gaat zich bij Castro vooral bezighouden met media-advies en -begeleiding voor de opdrachtgevers van Castro.

Castro Communicatie is op 1 januari 2019 opgericht door Frits Huffnagel en Stefan de Bruijn. Het kantoor is gevestigd in Amsterdam. Stefan de Bruijn: “Vorig jaar zijn we de vrolijke revolutie in communicatieland met z’n tweeën begonnen. Inmiddels werken we met vier personen fulltime, een aantal vaste zzp’ers en vaste bureaus op het gebied van websites, videos en social media. We zijn er trots op dat de groei doorzet. Door corona zien we dat er een nog grotere behoefte is aan communicatieadvies- en ondersteuning. Niet in de laatste plaats op het gebied van digitale communicatie. Het is geweldig dat we na iets meer dan een jaar al voor meer dan 20 opdrachtgevers werken.” 

Frits Huffnagel: “We zijn heel blij dat Jony ons team komt versterken. Ik heb zelf jarenlang met haar bij Omroep West gewerkt. Ze past uitstekend bij Castro: onafhankelijk, helder en vrolijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met Jony nog meer bedrijven, organisaties en overheden goed kunnen helpen met hun communicatie, lobby en citymarketing.”

 

« Terug

Reacties op 'Jony de Jong versterkt Castro Communicatie'

KHALED KKALED
Geplaatst op: 16-01-2021 13:47

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.