Paul Claasen en Harriët van Everdingen in dienst bij IVRM Reputatie

Paul Harriët IVRM 200x200.jpgdonderdag 23 april 2020 14:26

Paul Claasen is sinds 1 april als senior communicatieadviseur in dienst getreden bij IVRM Reputatie. Paul wordt verantwoordelijk voor verschillende reputatie- en contentvraagstukken van opdrachtgevers op strategisch en uitvoerend niveau. Per 15 april is ook Harriët van Everdingen bij IVRM Reputatie gestart als communicatieadviseur. Zij zal zich bezighouden met het beantwoorden van communicatievraagstukken voor opdrachtgevers op strategisch en uitvoerend niveau.

De afgelopen twee jaar was Paul Claasen adviseur externe en corporate communicatie bij sociaal werkbedrijf Pantar. In die functie werkte hij aan de versterking van de zichtbaarheid van Pantar en de trots van de medewerkers in de regio Amsterdam. Ook hield hij zich bezig met de interne vertaling van de nieuwe strategie en reputatiepijlers, het social mediabeleid, de corporate middelen en advisering van de verschillende afdelingsmanagers. Voor zijn dienstverband bij Pantar werkte Claasen jarenlang als tekstschrijver en adviseur bij meerdere communicatiebureaus en voor verschillende grote en kleinere opdrachtgevers. Voor de Groene Amsterdammer schreef hij van 2007 tot 2014 columns over popmuziek. Hij studeerde sociologie aan de Universiteit van Amsterdam.

Harriët van Everdingen behaalde haar bachelor Rechtsgeleerdheid en master Privaatrecht aan de Universiteit van Amsterdam. Na verschillende communicatiestages, onder andere bij KLM op de afdeling mediarelaties, heeft zij na haar afstuderen definitief gekozen voor het vak communicatie. ‘Analytisch denken en de mogelijkheid om creatief en strategisch bezig te zijn, vind ik een mooie combinatie en spannende uitdaging.’

IVRM Reputatie helpt organisaties om hun maatschappelijke waarde zichtbaar te maken. Zij zorgen ervoor dat onze opdrachtgevers met meetbaar resultaat bouwen aan hun zichtbaarheid, autoriteit en invloedspositie. 

« Terug