Winnaars Grand Prix Content Marketing 2019 bekend

Afgelopen dinsdag zijn de winnaars voor de Grand Prix Content Marketing 2019 bekendgemaakt tijdens een feestelijke avond in Postillion Amsterdam. De Grand Prix zijn de prijzen voor de beste contentmarketingcases in Nederland en België, waarbij de nadruk wordt gelegd op strategie, uitvoering en resultaat. KLM werd het 'Merk van het Jaar', Marvin Jacobs de 'Contentmarketeer van het Jaar' én contentmarketingbureau LVB werd uitgeroepen tot 'Bureau van het Jaar'. In totaal nam LVB 9 prijzen in ontvangst en werd hiermee de grootste winnaar van de avond.
De Grand Prix Content Marketing is een initiatief van MarketingTribune in samenwerking met Platform Content. Er zijn awards uitgedeeld voor de meest succesvolle contentstrategieën in verschillende categorieën: B2B, B2C, B2E, not for profit en contentcampagne. Daarnaast zijn er bekroningen uitgereikt voor uitblinkende content producties in de categorieën Creatie en Distributie. Per award categorie zijn er drie awards te vergeven: goud, zilver en brons. Bij het toekennen van nominaties en awards kijkt de jury vooral naar drie basis communicatie-aspecten: het doel van de case (wat is de communicatie-opgave, wat wil men ermee bereiken?), het 'hoe' van de case (de gekozen strategie en ingezette middelen) en het bereikte resultaat (dit moet onderbouwd zijn).
Benieuwd wie er in de prijzen zijn gevallen? Bekijk hier de winnaars!
Archief
december 2019
- 09-12-19 07:30 - Preview vakblad C: "We laten de magie van het vliegen zien"
- 06-12-19 13:36 - Rinske Schouls is nieuwe programmacoördinator Young Logeion
- 05-12-19 15:35 - The Oval Office wint meerdere awards en is uitgeroepen tot Best World Event Agency tijdens de BEA World Awards 2019
- 03-12-19 11:09 - Sneak peek interview Cees van Riel: "Met onderzoek willen we communicatieafdelingen helpen om nodeloze bezuinigingen te voorkomen"
Reacties op 'Winnaars Grand Prix Content Marketing 2019 bekend'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.