FX wordt FX Agency met nieuwe positionering

FXagency.pngwoensdag 16 oktober 2019 19:14

Het Utrechtse bureau FX bestaat tien jaar en verandert haar naam in FX Agency. Naast een nieuw logo en nieuwe naam, komt het bureau met een nieuwe positionering: 'reinventing corporate communication'. FX Agency gaat zich namelijk volledig richten op corporate communicatie.

De nieuwe positionering richt zich op het centraal stellen van de interne organisatie als middel voor duurzame groei. "De toekomst van een bedrijf wordt bepaald door haar mensen", zegt creatief directeur John van de Vorstenbosch. "Zij zijn de ambassadeurs. Zij beslissen of ze aan boord zijn of niet. Wat ons betreft verdient een interne medewerker net zulke goede communicatie als hij/zij buiten de organisatie tegenkomt." Na tien jaar heeft het bureau haar plek in bureaulandschap gevonden en kan het concreet benoemen waar hun kwaliteiten liggen: technologische innovaties, interactieve events en interne content & campagnes. John van de Vorstenbosch vertelt verder: "Nu we groter worden merken we dat er meerdere uiteenlopende partijen zijn die de naam FX voeren. Met de transformatie naar FX Agency nemen we onze plaats in binnen de gevestigde bureaus en willen we beter vindbaar zijn voor potentiële klanten."

« Terug

Reacties op 'FX wordt FX Agency met nieuwe positionering'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.