Gert Jan Harkema en Hannah Meijer naar Customer Revolution

Gert Jan Harkema Hannah Meijer 200x200.jpgdonderdag 05 september 2019 09:34

Onderzoeks- en adviesbureau Customer Revolution breidde de afgelopen weken het team uit met Gert Jan Harkema, die onderzoek gaat doen naar de leefwereld en ervaringen van de klanten van opdrachtgevers, en Hannah Meijer, die aan de slag gaat als adviseur en service designer.

Onderzoeker Gert Jan Harkema (32) promoveerde in maart van dit jaar aan het Institute of Media Studies van Stockholm University, waar hij ook werkte als docent. Hij werkte bovendien als docent Kunst, Cultuur en Media aan de Universiteit Groningen. Aan diezelfde universiteit behaalde hij een master in Filmwetenschap en een bachelor in Amerikanistiek. Behalve de wetenschap kent Gert Jan Harkema ook de praktische klappen van de zweep: hij was een aantal jaar als redacteur werkzaam bij Tappan Communicatie in Den Haag. Bij Customer Revolution doet hij onderzoek naar de leefwereld en ervaringen van de klanten van opdrachtgevers. Hij gaat meteen aan de slag voor onder meer screeningsautoriteit Justis, Pensioenfonds Zorg en Welzijn en Rijkswaterstaat. 

Adviseur en service designer Hannah Meijer (27) werkte eerder als ontwerper, procesbegeleider en service designer voor toonaangevende bureaus als Studio Lonne Wennekendonk, Ping-pong Design, Publiec en 31Volts. De laatste jaren was ze freelancer vanuit haar eigen Studio Hannah Meijer. Ze studeerde aan de Rotterdamse Willem de Kooning Academie, met als afstudeerrichting Service Design. Ze is gelijk gestart met opdrachten voor Start Foundation en de Gemeente Rotterdam. Customer Revolution is een bureau dat organisaties met een publieke functie helpt om hun klant te begrijpen.