Twee nieuwe gezichten bij The Oval Office

Cleo Jaylee 200x200.jpgmaandag 26 augustus 2019 10:35

Het team van bureau The Oval Office in Amsterdam is uitgebreid met twee nieuwe teamleden. Cleo Zijlstra is op 1 juli gestart als Senior projectmanager Brand Activations en Jaylee van ter Beek is per 1 augustus als Projectmanager Events begonnen.

Eerder was Zijlstra werkzaam aan de klantzijde van The Oval Office o.a als Marketing Manager National Geographic, Event Manager Hearst Magazines en als Brand- en campaign Manager bij Radio 538. Zijlstra: "Onwijs leuk en vooral ook heel uitdagend om de stap naar bureauzijde te maken, voor verschillende merken op brandniveau mee te denken en te kijken hoe we het bereik van een activatie kunnen maximaliseren, waarbij we zoveel mogelijk kijken naar de toevoeging van Live en Communicatie. Daarnaast is het heel waardevol om mijn jarenlange ervaring aan de klantzijde mee te nemen en mij zo extra goed te kunnen inleven in de klant."

Van ter Beek heeft internationale ervaring in events die zij opdeed bij Verwiel - the creative agency. Ze werkte onder andere voor merken als Pon, Mastercard en Philips. Hier heeft zij onder meer evenementen voor georganiseerd in Maleisië, Panama, Singapore en Duitsland. Van ter Beek: "Ik heb ontzettend veel zin om aan de slag te gaan bij The Oval Office. Met mijn ervaring bij Verwiel ben ik klaar om mij aan te sluiten bij de Amsterdamse officers."

Bart van Wanrooij, Managing Director: "Met deze twee ervaren professionals versterken we niet alleen onze slagkracht, maar vullen we onze ambitie als internationaal opererend bedrijf met een sterk strategisch communicatief en live karakter nog verder in."

« Terug

Reacties op 'Twee nieuwe gezichten bij The Oval Office'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.