Martin Damen en Iris van Beusekom naar Customer Revolution

Martin-Iris200x200.jpgdonderdag 25 april 2019 09:26

Onderzoeks- en adviesbureau Customer Revolution breidde de afgelopen weken het team uit met senior adviseur Martin Damen en junior adviseur Iris van Beusekom.

Met de komst van Martin Damen (1971) verstevigt het bureau de expertise op het gebied van klantinteractie en -communicatie. Hij maakte in de afgelopen twee decennia school in het klantgericht communiceren van complexe, vaak low-interest informatie en het versimpelen van aanvraagprocessen. Zijn track record ligt vooral bij energiebedrijven, financiële dienstverleners, uitvoeringsorganen en overige overheidsorganisaties. Damen werkte voor zijn komst naar Customer Revolution 22 jaar bij Tappan Communicatie in Den Haag. Bij Customer Revolution gaat hij meteen aan de slag voor onder meer het Ministerie van Justitie en Veiligheid en verschillende pensioenfondsen.

Junior adviseur Iris van Beusekom (1995) komt over van de Gemeente Gouda, waar ze als trainee werkte aan het klantgericht verbeteren van de processen binnen het klantcontactcentrum.  Met haar praktijkkennis vanuit een middelgrote gemeente, ervaring met het opzetten en inrichten van klantcontact via social kanalen en het bieden van gerichte dienstverlening aan kwetsbare groepen is ze een waardevolle aanvulling op het team.  Ze is gelijk gestart met opdrachten voor het Ministerie van Buitenlandse Zaken, GGZ Nederland, de Gemeente Rotterdam en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten.


Customer Revolution helpt organisaties met een publieke functie om hun klant écht te begrijpen. Samen verbeteren en vernieuwen we vanuit dat inzicht je service en communicatie.