Hoe zet je emotie in om communicatie onvergetelijk te maken

Zcene-TOO_cday18_705x220.gifmaandag 24 december 2018 10:00

Hoe zorg je voor onvergetelijke communicatie? Dankzij de kracht van emotie! Op dinsdag 5 februari zijn we met een Enter-the-firm te gast bij Zcene Moving Media en The Oval Office. Henjo Guitjens, Bart van Wanrooij en Bram Verlaan laten jou deze middag ervaren wat onvergetelijke communicatie is. Benieuwd wat onvergetelijke communicatie is en wat je deze middag kunt verwachten? We vroegen het Henjo Guitjens.

Waarom is het belangrijk om emoties te prikkelen in deze tijd?
Henjo: "Je moet tegenwoordig wel meer doen dan ‘gewoon’ communiceren. Je moet boven de prikkels en ruis uitkomen die mensen de hele dag over zich krijgen uitgestort. Hoe meer communicatiemiddelen we hebben, hoe moeilijker het lijkt te worden om je doelgroep echt te bereiken. Emotie is de enige ‘driver’ die dan werkt."

Heb je een concreet voorbeeld van een goede campagne of een bekend merk?
"Een goede campagne, niet door ons gemaakt, is die van Publicis over de ziekte ALS met overleden mensen die ‘over hun graf’ Nederland aanspreken."

Wat kunnen deelnemers leren/verwachten?
"In deze Enter the Firm ervaren de deelnemers de kracht van onvergetelijke communicatie aan den lijve, krijgen ze zicht op criteria waaraan deze vorm van communicatie moet voldoen en we bespreken met elkaar de barrières die dit in de weg staan", aldus Henjo Guitjens.

Wie zijn Zcene en The Oval Office?
Zcene Moving Media past altijd de communicatieve kracht van emotie toe. In bewegend beeld in de ruimste zin van het woord, maar ook in multi-zintuigelijke belevingen. Ze vangen de emotie in een goed verhaal, toegespitst op dat waar ze de doelgroep mee kunnen raken. Dat doen ze al ruim 16 jaar voor opdrachtgevers zoals Rabobank, AkzoNobel, Madurodam, ING, het Loodswezen en veel meer.

The Oval Office is een live plus communicatiebureau. Door de impact van live te combineren met de kracht van communicatie creëren ze eindeloze mogelijkheden en treffende resultaten. Ze brengen creatieve ideeën tot leven. Bij het ontwikkelen van sterke concepten combineren ze hun creatieve kracht altijd met de strategische. Ze creëren campagnes die je niet snel vergeet, die de betrokkenheid verhogen en mensen in het hart raakt. Uiteindelijk draait het allemaal om de beleving. Dat doen ze o.a. voor Google, Adobe, Heineken, De gemeente Den Haag, Bol.com en vele anderen.

Wil jij deze Enter-the-firm niet missen? Kijk dan voor meer informatie en aanmelden bij de bijeenkomst.

Reacties op 'Hoe zet je emotie in om communicatie onvergetelijk te maken'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Archief > 2018

december

november

oktober

september

augustus

juli

juni

mei

april

maart

februari

januari