Zandbeek breidt opnieuw uit

LOGNW_Zandbeek_logeion.jpgwoensdag 12 november 2014 15:24

Bij contentmarketingbureau Zandbeek zijn onlangs drie nieuwe specialisten gestart. De uitbreiding is het gevolg van een groeiende vraag naar een geïntegreerde aanpak van content, (online) marketing en PR. Eerder dit jaar trok Zandbeek ook al vier nieuwe talenten aan.

Leontien Mees
Leontien Mees (43) is gestart als hoofd PR & Publishing bij Zandbeek. Eerder werkte ze al in verschillende leidinggevende functies, zowel nationaal als internationaal, Ze was hiervoor werkzaam als manager Brand PR bij communicatiebureau Winkelman Van Hessen en als teamleider Corporate Communications bij PriceWaterhouseCoopers.

Jorg Basten   
Ook Jorg Basten (33) is gestart bij Zandbeek Eindhoven.  Hij is werkzaam als hoofd Data & Activatie. Jorg komt over van online bureau Search Kings, waar hij managing director was. Daarvoor werkte hij als searchmarketing-consultant bij iProspect.

Lisa van den Kroonenberg
Lisa van den Kroonenberg (25) is in dienst getreden als junior Media Intelligence Analyst. Ze is afkomstig van Coosto, dat tools levert voor social media monitoring en webcare. Ook bij Zandbeek gaat Lisa zich bezighouden met de monitoring en analyse van online data en social media.

Zandbeek hoopt daarnaast nog dit jaar verder uit te kunnen breiden met een PR-consultant en een .NET developer. Beide posities zijn momenteel vacant.

Over Zandbeek
Zandbeek, the agency for engagement (www.zandbeek.nl), is een bureau gespecialiseerd in content marketing. Zandbeek bedenkt innovatieve en geïntegreerde communicatieoplossingen die leiden tot maximale betrokkenheid bij de doelgroep. Dat doet het bedrijf voor onder andere ABN AMRO, ABN AMRO MeesPierson, Ambiance Zonwering, BAM, BrandLoyalty, GDF Suez E&P Nederland, Hago, IsoBouw, KPN Zakelijke Markt, Loyalis, het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, Reckitt Benckiser, Rijkswaterstaat, Simpel, Tentoo, Vebego, VGZ en VTech.