Logo Zoeken
Online

Merkmodellen die (echt) werken - Piet Hein Coebergh

maandag 1 maart 2021 van 15:30 uur tot 17:00 uur
Piet Hein School 705x220.jpg

Als je als (corporate) communicatieprofessional in de wereld van merken duikt loop je het risico dat je afdwaalt. En voor je het weet afhaakt. Jammer. Want er valt zo enorm veel te leren van marketeers, brandmanagers en reclamespecialisten. Een merk is veel meer dan een logo of een product in een supermarkt, het is een sturend principe.

Schrijf je nu in voor dit online college en ontvang het SWOCC-jubileumboek ter waarde van € 45,-.  Piet Hein Coebergh bundelt 50 modellen die wetenschappelijke en praktische antwoorden geven op kernvragen in merkmanagemen.

Als je als (corporate) communicatieprofessional in de wereld van merken duikt loop je het risico dat je afdwaalt. En voor je het weet afhaakt. Jammer. Want er valt zo enorm veel te leren van marketeers, brandmanagers en reclamespecialisten. Een merk is veel meer dan een logo of een product in een supermarkt, het is een sturend principe.

Als je je eigen communicatie-lens vervangt door een Merken-lens ontdek je dat je veel gemeenschappelijke raakvlakken hebt. Hoe bereik je doelgroepen? Hoe ‘raak’ je mensen en kom je in contact? Hoe maak je van medewerkers (merk)ambassadeurs? Maar denk ook aan aanpalende gebieden die je met elkaar deelt zoals Psychologie en gedragswetenschappen (beïnvloeding).

Het SWOCC doet al meer dan 25 jaar onderzoek naar merken waar ook communicatieprofessionals hun voordeel mee kunnen doen. Piet Hein Coebergh (lector Hogeschool Leiden) maakte samen met een groep merkspecialisten een selectie van 50 relevante modellen. En maakte vervolgens voor Logeion weer een selectie van vijf modellen die in zijn ogen onmisbaar zijn voor comprofs.

Onmisbaar? Zeker! Omdat ze je helpen als professional en je er eenvoudigweg beter van wordt. En omdat ze zichzelf bewezen hebben in de praktijk en echt werken.

Sandy Nijhuis (Dagvoorzitter.nl) leidt als moderator het webinar en panelgesprek. Zij gaat met Piet Hein Coebergh en twee panelleden in gesprek over de vraag, in hoeverre is de organisatie een merk? En welke rol speelt dat in de communicatiepraktijk. 

Over de sprekers

Boudewijn van Uden_200x200.jpg

Boudewijn van Uden

Boudewijn van Uden is directeur corporate communicatie a.s.r. Hij is verantwoordelijk voor in- en externe communicatie, communicatieadvies, public affairs, merk & positionering, evenementen, hospitality, foundation en sponsoring, investor relations & ratings en duurzaamheid.
phc pasfoto 10b copy.jpg

Piet Hein Coebergh

Piet Hein Coebergh (1966) is Lector PR & Social Media aan Hogeschool Leiden en docent aan de Erasmus universiteit. Hij studeerde bedrijfskunde, bestuurskunde en rechten en promoveerde op het communiceren van strategie. Daarnaast werkt hij als consultant namens Lewin associates. Hij publiceerde diverse boeken onderzoeken en artikelen waarvan de meeste hier gratis zijn te lezen. https://www.hsleiden.nl/pr-en-social-media/publicaties/index
Sandy 220x220.jpg

Sandy Nijhuis

Sandy is als dagvoorzitter betrokken en professioneel. Zakelijk en met een vleugje humor zorgt ze dat iedereen zich welkom voelt. Ze is energiek en voortdurend bezig om verbindingen met haar publiek en tussen de deelnemers onderling te maken. Vanuit haar jarenlange ervaring als event manager weet ze hoe een perfecte organisatie te combineren met de juiste toon.

Prijzen

Niet-Leden
€ 85,00

Kostenoverzicht:
Leden: € 55,00
Logeion Young Professionals: € 55,00
Niet-leden: € 85,00

Prijzen zijn exclusief btw en incl het SWOCC-jubileumboek t.w.v. € 45,-. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 21 februari. 

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.