Mignon van Halderen partner bij de Reputatiegroep

mignon2.jpgmaandag 04 oktober 2021 15:29

De Reputatiegroep heeft per 1 oktober Mignon van Halderen benoemd tot partner. Mignon van Halderen is toonaangevend expert op het gebied van thought leadership. In haar voorgaande rollen als strategisch adviseur, lector en universitair docent, gaf zij thought leadership vorm en inhoud voor zowel bestuurders, leiders en strategisch communicatieprofessionals.

Met deze versteviging geeft de Reputatiegroep vorm aan haar ambitie om verder te bouwen aan haar positie als adviesbureau dat de top van ondernemend en bestuurlijk Nederland helpt met het creëren van positieve impact in de samenleving.

In onze transformerende economie en samenleving, zijn organisaties steeds meer op zoek naar een manier om hun strategie en positionering naar een nieuw niveau van relevantie te brengen. Niet louter de producten en diensten staan centraal, maar hoe de organisatie een progressieve rol neemt bij maatschappelijke vernieuwing. Steeds meer wordt van organisaties gevraagd om hun thought leadership uit te dragen op thema’s die raken aan hun business en de samenleving. 

Volgens Van Halderen is thought leadership “geen positie die je claimt, maar iets dat klanten en stakeholders een organisatie toekennen als gevolg van de vernieuwende manier van denken en doen die zij uitdragen, de passie en vasthoudendheid waarmee zij dit doen, en de mate waarin zij daarmee van betekenis zijn voor de economie en samenleving”.   

Mignon zal zich vanuit de Reputatiegroep toeleggen op het ondersteunen van organisaties die hun thought leadership en strategie vorm en inhoud willen geven. Dit doet ze samen met het team voor zowel opdrachtgevers binnen het bedrijfsleven als organisaties met een (semi) publieke rol. 

Dit voorjaar komt haar nieuwe boek “Thought Leadership in een Tijd van Transformaties” uit. Dit boek schreef ze samen met Brandon Martens, creatief-strategisch adviseur met wie ze de Reputatiegroep komt versterken. In het boek bieden ze bestuurders, leiders en strategische communicatieprofessionals een vernieuwende kijk, richting en praktische handvatten om koers te zetten vanuit zogenoemde Novel Points of View, en deze als vertrekpunt te nemen voor het ontwerpen van hun strategie en toekomstige positionering. 

Vanuit de Reputatiegroep zullen ze voor relaties en geïnteresseerden een boekintroductie en ronde tafel gaan organiseren. Meer weten of eens verder praten? M.vanhalderen@reputatiegroep.nl

« Terug

Reacties op 'Mignon van Halderen partner bij de Reputatiegroep'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.