Coopr versterkt zich met vier nieuwe medewerkers

Coopr-4.pngdinsdag 05 november 2019 12:30

Dit najaar heeft Coopr zich op meerdere fronten versterkt: Renate Bus is als communicatiestrateeg aangetrokken om de corporate communicatiediscipline een boost te geven. Designer Joost Twigt is terug van weggeweest, Stefano Oosthof is een kenner op het gebied van Brand PR en gaat aan de slag in Team Netflix. Marketing specialist Ronald Nouse verruilt IKEA voor Coopr. Ook hij zal zich veel gaan bezighouden met Netflix.

"We zijn bij Coopr vooral inhoudelijk aan het groeien", zegt Jos Govaart, oprichter van Coopr. “Veel mensen kennen ons met name van ons 'track record' op het gebied van Brand PR. We hebben als het gaat om onze eigen ontwikkeling niet stilgezeten. Inmiddels zijn we bij Coopr sterk in drie expertises: Brand PR, Corporate Communicatie en Content Marketing. We zijn blij dat we alledrie de expertises hebben kunnen versterken met kwaliteit. Ook – en ik weet dat het eigenlijk discriminatie is – zijn we er erg blij mee dat we het aantal mannen hebben kunnen verhogen van vier naar zeven.”

« Terug

Reacties op 'Coopr versterkt zich met vier nieuwe medewerkers'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.