Omnicom Public Relations Group versterkt team met zes consultants

Onicom 6nwe 200x200.jpgmaandag 18 maart 2019 18:10

Bij Omnicom Public Relations Group (OPRG) zijn onlangs zes professionals gestart. Zij helpen het groeiende aantal (vooral internationale) klanten van het bureau met name bij de online kant van reputatiemanagement. In november startten al twaalf nieuwe communicatie-experts bij Omnicom PR Group om met name public affairs en creatieve strategie te versterken.

"We zijn heel blij met de komst van deze talenten. We zijn ons erg bewust van de grote keuze die zij momenteel hebben op de arbeidsmarkt. Door ons mooie (internationale) klantportfolio, een aantal prachtige publieke klanten en de uitdagende klussen op het gebied van reputatie en stakeholdermanagement, maar zeker ook door onze bedrijfscultuur, hebben zij voor ons gekozen", zegt Rosalinde van de Wall, Managing Director van Omnicom PR Group. 


Specialisten online en research
Twee van de nieuwkomers helpen klanten voornamelijk met hun digitale communicatie. Soraya Koendjbiharie, vorig jaar finalist Communicatietalent van het jaar (Logeion), verrijkt het team met haar ervaring in online communicatie en haar vermogen om complexe projecten en grote projectteams te managen. Deze ervaring deed ze onder meer op in de publieke sector. Bij Omnicom PR Group gaat ze ook vooral voor (semi)overheden aan de slag. Silke Hattink startte haar carrière bij Deloitte en bol.com en zet haar ervaring vooral in voor digitale marketing- en communicatievraagstukken van business-to-businessklanten. Oud-stagiair Max van de Riet vervult twee rollen binnen het bureau. Hij onderhoudt namens klanten relaties met de media op het gebied van complexe technologieën. Daarnaast werkt Van de Riet met zijn achtergrond in consumer behaviour aan opdrachten op het gebied van research & analytics.

Internationale versterking
Alexandra Martin en Kim Tas gaan aan de slag voor de steeds groter wordende groep internationale klanten van Omnicom PR Group. De Canadese Alexandra Martin heeft bureauervaring opgedaan bij de Issuemakers, is een digital native en een talentvol schrijver. Haar passie voor public affairs maakt haar een allround talent voor het bureau. Kim Tas groeide op in de USA en beheerst Engels en Nederlands als moedertalen. Ook behaalde zij haar Health Coachcertificaat; met deze achtergrond adviseert zij food- en healthcareklanten.

Employee engagement
Steeds meer organisaties zien in dat medewerkers hun belangrijkste stakeholders zijn, zeker in tijden van transformatie. Charlotte Jacobs-Hoffman gaat als hr- en changeconsultant vanuit Omnicom PR Group klanten ondersteunen op het gebied van employee engagement & experience. Ze is naast deze rol ook Head of People & Culture voor OPRG intern. Jacobs-Hoffmane vindt het belangrijk dat de cultuur prettig, veilig en eerlijk wordt ervaren en uitgedragen.

Omnicom Public Relations Group
Omnicom Public Relations Group Nederland helpt (internationale) bedrijven, overheidsinstellingen en non-profitorganisaties met allesomvattende communicatieprogramma’s bij het dichten van de Authenticity Gap: de kloof tussen wat een CEO, bedrijf of merk van zichzelf vindt en hoe een ander ernaar kijkt. OPRG richt zich vooral op de sectoren Healthcare & Lifesciences, Food & Agriculture en Technology. Omnicom Public Relations Group werkt in Nederland - vanuit Amstelveen en Den Haag - met zo’n vijftig getalenteerde en inventieve adviseurs.

« Terug