Geerte Udo is nieuwe directeur bij amsterdam&partners

Geerte Udo 200x200.jpgwoensdag 06 maart 2019 14:34

Sinds afgelopen maandag heeft het voormalige Amsterdam Marketing een nieuwe naam: amsterdam&partners. Een naam die past bij de aangescherpte strategie die de nadruk legt op kwaliteit in plaats van kwantiteit voor de gehele Metropool Amsterdam. Geerte Udo die 1 maart startte als nieuwe directeur, staat voor de uitdaging om met alle partners de regie te houden op de uitdagingen van Amsterdam.

Udo zat eerder al in het managementteam van amsterdam&partners en was verantwoordelijk voor strategie en onderzoek. Anita Nijboer, voorzitter Raad van Toezicht: "De brede eindverantwoordelijke directierol past bij Geerte. Zij heeft een groot hart voor de Metropool Amsterdam en al haar belanghebbenden. Ze heeft visie, draagt die uit, kan verbinden en weet te vernieuwen. Intern en extern heeft Geerte de benodigde steun en het vertrouwen. Dit alles heeft ons unaniem doen besluiten haar te benoemen in deze rol." "Mijn voorganger Frans van der Avert laat een solide organisatie achter. Een stichting die gestelde doelen realiseert en zich weet aan te passen aan veranderende omstandigheden, behoeften en belangen van de Metropool Amsterdam en haar partners. Waardoor de organisatie met volle kracht aan de slag kan met de aangescherpte koers”, besluit Udo.

Geerte Udo (45) studeerde Bestuurskunde aan de Universiteit in Leiden. In 2000 begon zij na haar studie als consultant bij adviesbureau Twijnstra Gudde. Zij adviseerde over vraagstukken die veelal te maken hadden met samenwerkingen en verandermanagement in de publieke sector. In 2006 vertrok zij naar Amsterdam Partners en in 2013 nam zij zitting in het managementteam van het toenmalige Amsterdam Marketing, het huidige amsterdam&partners. Al van kinds af aan heeft Udo een voorliefde voor kunst, cultuur en lekker eten. Ze woont inmiddels 20 jaar in Amsterdam.

« Terug