PROOF versterkt team met creatief talent Anna van Haastrecht 

Anna-van-Haastrecht-200x200.jpgwoensdag 17 oktober 2018 15:34

Anna van Haastrecht is gestart als creative consultant bij PROOF. Met haar komst geeft PROOF verdere invulling aan de gerichte ambitie om op een innovatieve manier vorm te geven aan alignment en de employee journey.

Anna heeft na haar opleiding journalistiek twee jaar als freelance journalist gewerkt, om daarna de overstap te maken naar KPMG Nederland. Daar heeft zij tweeëneenhalf jaar als content manager en editor gewerkt. "We zijn erg blij met de komst van Anna. Als bureau willen we voorop blijven lopen en zijn we voortdurend op zoek naar mensen die zin hebben om daar hun steentje aan bij te dragen. Met talenten als Anna blijven we ons vakgebied ontwikkelen," vertelt Bea Aarnoutse, managing partner van PROOF. 

PROOF is gelouterd en gelauwerd in internal branding, employer branding en reputatiecommunicatie. Het Amsterdamse bureau werkt aan alignment en versterking van de employee journey voor organisaties als Dura Vermeer, VGZ, ING, KLM, NVM Business, Univé en Randstad.

« Terug