Motivaction breidt uit met vijf nieuwe collega’s

Motivaction-5-benoemingen-200x200.jpgwoensdag 17 oktober 2018 15:23

Marktonderzoeks- en adviesbureau Motivaction staat niet stil. In de afgelopen periode begonnen vijf nieuwe collega's bij de verschillende teams binnen het bedrijf. André Kamphuis is senior research manager, Monique van Holland is senior strategy consultant, Machteld de Vos is onderzoeker, Margré Nijkamp gaat aan de slag met nieuwe onderzoeksproposities en -technieken en Yvonne van Beek is online marketeer.

Kamphuis ging kort na zijn studie psychologie aan de slag bij SmartAgent (nu SAMR), waar hij bijna 7 jaar bleef. Vervolgens werkte hij bij verschillende organisaties aan klantzijde. De afgelopen 3 jaar zette hij bij Veilig Verkeer Nederland doelgroepenonderzoek op met als doelen productinnovatie en gedragsbeïnvloeding. Bij Motivaction begon Kamphuis in september als senior research manager in het team Maatschappij, dat veel werkt in opdracht van overheden en non-profit organisaties.  

Van Holland is afgestudeerd in zowel sociale psychologie als voorlichtingskunde. Na 14 jaar werkzaam te zijn geweest bij Unilever in diverse functies in binnen- en buitenland, is ze vanaf 2012 werkzaam geweest aan bureauzijde en als zzp'er op het gebied van marktonderzoek en innovatie. De laatste 3,5 jaar heeft ze gewerkt bij GfK. Per september is Van Holland gestart als senior strategy consultant bij Motivaction met een focus op de FMCG sector en communities.

De Vos is na haar studie European Literature and Culture aan de University of Cambridge aan de slag gegaan als pr-medewerker en redacteur bij Uitgeverij Wereldbibliotheek (later Uitgeefhuis Nieuw Amsterdam). De laatste twee jaar was zij projectmanager en onderzoeker bij Totta Research. In oktober is De Vos bij Motivaction gestart als onderzoeker in het team Maatschappij.

Nijkamp is een bekende van Motivaction; ze heeft jarenlang als kwalitatief onderzoeker bij Motivaction gewerkt, met name in het team dat werkt voor de FMCG en retail sector. Nu is Nijkamp terug en zal zich toeleggen op het ontwikkelen van nieuwe onderzoeksproposities en het inzetten van nieuwe technologieën voor kwalitatief onderzoek. Daarnaast zet zij haar ruime ervaring in om de kwalitatieve onderzoekers te ondersteunen bij hun projecten.

Van Beek studeerde af in Organizational Psychology aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ze was werkzaam als marketing manager bij PostNL en de laatste drie jaar verantwoordelijk voor het ontwikkelen van online marketing, social media en advertising strategieën voor verschillende opdrachtgevers als Strateeg bij online marketing bureau Timm & Pimm. Bij Motivaction start Van Beek per oktober als online marketeer waar zij zich bezig zal gaan houden met de online marketing strategie van het onderzoeksbureau.

« Terug