Marcel Withoos versterkt NewsLab

Marcel-Withoos-200x200.jpgdinsdag 02 oktober 2018 13:23

PR-bureau NewsLab heeft Marcel Withoos (28) toegevoegd aan het team. Hij gaat aan de slag als PR-adviseur voor klanten als ABN AMRO, Bavaria, Jumbo en Nederlandse Loterij. Daarnaast gaat hij zich bezighouden met de marketing en externe initiatieven van NewsLab zelf.

De afgelopen 3,5 jaar werkte Withoos bij Coopr als PR-consultant en deed ruime ervaring op voor zowel Nederlandse als internationale klanten, zoals OnePlus, Uber, IENS, Siemens en Warsteiner. Naast zijn PR- en marketingwerkzaamheden voor klanten, coördineerde hij ook Coopr Academy, een 'Honours Programme' in samenwerking met Erasmus University Rotterdam. Voor Coopr werkte Withoos bij de internationale bureaus Weber Shandwick en Edelman.

Talitha Dirkzwager, Managing Director bij NewsLab, over de komst van Withoos: “We zijn heel blij met de toevoeging van Marcel aan ons team. Hij is niet alleen een getalenteerde PR-adviseur, maar ook iemand die graag veel initiatieven naast het werk voor onze klanten oppakt en initieert. Hij gaat dan ook een rol spelen in onze eigen marketing. We kijken ernaar uit om samen met Marcel verder te bouwen aan het vernieuwde NewsLab.”

Withoos zegt over zijn nieuwe functie: "NewsLab biedt mij de mogelijkheid en vrijheid om te doen wat ik het allerleukste vind: samen met aansprekende klanten de beste communicatiestrategie bepalen om deze uiteindelijk samen met mijn collega’s van begin tot eind uit te voeren. Door mijn vele gesprekken met Talitha weet ik dat NewsLab een mooie mix is van aanstormend talent en ervaren PR-professionals. Ik ben inmiddels met veel plezier aan de slag en kijk er enorm naar uit om mijzelf en het bureau verder te ontwikkelen door in te zetten op een mix van goed klantwerk, new business en eigen NewsLab initiatieven."

« Terug