Ivette van der Elst nieuwe bureaudirecteur van Pride

Ivette-van-der-Elst---vierkant.jpgmaandag 29 januari 2018 14:41

Pride, het communicatiebureau voor de technologiesector, luidt 2018 in met een nieuwe bureaudirecteur. Ivette van der Elst, de huidige accountdirector van het B2C-team, neemt de dagelijkse leiding van het bureau op zich en is vanaf nu verantwoordelijk voor de aansturing en de zakelijke koers van Pride.

Van der Elst is al sinds 2010 een vast onderdeel van het Pride-team en een vertrouwd gezicht voor de meeste klanten. “Mijn nieuwe functie ligt heel erg in het verlengde van mijn werkzaamheden in de afgelopen jaren bij Pride,” vertelt zij. “De stap naar bureaudirecteur voelt dan ook als een logisch vervolg. Ik ken onze klanten door en door en weet precies waartoe mijn team in staat is. Ik zie er erg naar uit om de ingeslagen koers voort te zetten en Pride met zijn allen verder te ontwikkelen tot een full-service communicatiebureau voor het digitale tijdperk.”

De huidige directeur en oprichter van Pride, Robbert Minderhoud, heeft er alle vertrouwen in dat hij in Ivette een waardige opvolger heeft gevonden: “Ivette bewaakt al sinds jaar en dag de rode draad van het bureau en zij is bijzonder pragmatisch, resultaatgericht en betrouwbaar. Zowel onze klanten als onze medewerkers weten precies wat zij aan haar hebben. Met Ivette weet ik zeker dat onze professionaliteit en kwaliteit gewaarborgd zijn voor de toekomst.”
Zelf blijft Minderhoud nauw betrokken bij Pride, als inhoudelijk klantenadviseur, business developer en creatief brein. “Ik merkte de afgelopen jaren dat ik meer plezier haal uit het inhoudelijke aspect van ons vak en dat ik daar als bureaudirecteur vaak niet meer aan toekwam,” zegt hij. “De aanstelling van Ivette stelt mij in staat om me weer bezig te houden met de dingen waar ik goed in ben en waarom ik ooit als communicatieprofessional ben begonnen.”

In haar functie als accountdirector, wordt Ivette Van der Elst opgevolgd door senior communicatieadviseur Irene Martini, die het afgelopen jaar haar sporen heeft verdiend als een effectieve accountmanager binnen het B2C-team. Junior communicatieadviseur Roos Bitterlin mag zich vanaf nu medior communicatieadviseur noemen.
“Wij zijn klaar voor wat 2018 gaat brengen,” zegt Van der Elst. “We zitten allemaal op de plek waar we het best tot ons recht komen. Bovendien staan er intensieve trainingen op het programma om ervoor te zorgen dat onze kennis actueel blijft en we onze rol als creatief communicatiebureau voor innovatieve bedrijven waar kunnen blijven maken. Wij hebben er zin in!”


« Terug