Julia van den Bergh nieuwe Client Happiness Manager van Buzzcapture

Julia vd Bergh.jpgdinsdag 28 juni 2016 13:58

Om het toenemend aantal nationale en internationale klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn begint Julia van den Bergh deze week bij Buzzcapture als Client Happiness Manager. Julia werkte eerder onder andere voor Upcoming en NavAds.

We stellen je voor aan Julia van den Bergh (24), de nieuwe aanwinst van ons analistenteam. 'Juul' gaat ervoor zorgen dat onze klanten, ook nog steeds na de forse uitbreiding van klanten en team snel en op de juiste wijze geholpen worden. 

 

Van social media mijn werk maken

Julia: "Buzzcapture geeft mij een hele mooie kans en die grijp ik graag met beide handen aan. Ik ben vorige week begonnen, maar ik weet nu al dat ik hier heel veel ga leren en het erg naar mijn zin ga hebben in dit team! Als Client Happiness Manager ga ik alles op alles zetten om de klanten bij te staan, insights te genereren en ze alle mooie features van onze tools te laten zien. Eerder zei ik altijd dat ik buiten mijn werk veel met social media bezig was, maar nu mag ik dat ook eindelijk op mijn werk doen en dat vind ik heerlijk! Mijn uiteindelijke doel is het analistenteam ondersteunen en ik ga voor alleen maar blije klanten."

 

Client happiness hoog in het vaandel

Head of accounts Daniëlle Janssen: “Ik ben heel blij met de toevoeging van Julia aan het analistenteam. De klanttevredenheid van Buzzcapture is altijd erg hoog geweest en ik was op zoek naar een manier om deze te blijven waarborgen tijdens de snelle groei van Buzzcapture. Een Client Happiness Manager aannemen leek ons een logische volgende stap. Julia gaat ervoor zorgen dat alles wat we bij Buzzcapture doen in het teken blijft staan van de klant; zoals zij van ons gewend zijn. Ik hoop dan ook dat klanten snel kennismaken en haar weten te vinden wanneer ze een vraag of wens hebben. Maar als het aan ons ligt gaat dat snel goed komen!"

« Terug