Logeion doet mee aan wereldwijde diversiteitspeiling, jij ook?

Diversiteit en Inclusiemonitor 705x220.jpgdinsdag 29 juni 2021 14:33

Deze zomer organiseert World Federation of Advertisers (WFA) de eerste wereldwijde peiling ooit onder medewerkers in de marketing- en communicatie-industrie. Het onderzoek is bedoeld om vast te stellen wat de stand van zaken is op het gebied van diversiteit en inclusie binnen de marketing- en communicatiebranche. Onderzocht wordt hoe divers de branche is samengesteld en hoe medewerkers de aanpak binnen hun eigen organisatie ervaren. Doe jij ook mee aan dit onderzoek?

Door de redactie

Als Logeion ondersteunen we van harte dit initiatief, dat we samen met bvA, VIA en het Dutch Marketing Diversity Fund aanjagen. Het doel van de gezamenlijke aanpak is om maximale deelname aan de peiling te realiseren. Daarom vragen we je mee te doen aan de All-in Monitor, precies één jaar na de oprichting van het Dutch Marketing Diversity Fund.

Dit onderzoek is cruciaal voor het bepalen waar we als branche staan op het gebied van diversiteit en inclusie. Als iedereen meedoet wordt het mogelijk om Nederland-specifieke inzichten te krijgen, zodat we als branche kunnen werken aan een diverse en inclusieve branche waarin iedereen zich erkend en gewaardeerd voelt. Doe mee met het onderzoek en vul de vragenlijst in!

« Terug

Reacties op 'Logeion doet mee aan wereldwijde diversiteitspeiling, jij ook?'

Sabine Simoens
Geplaatst op: 30-06-2021 13:38
Inderdaad een belangrijke peiling! Ook in Vlaanderen kijken we uit naar de resultaten. En tuurlijk deed Karakters mee ;-)

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Archief > 2021 > juni