USG Marketing & Communications gaat brede samenwerking aan met Logeion

Tekenmoment USG CSC 705x220.jpgdinsdag 20 april 2021 11:22

USG Marketing & Communications is de nieuwe Partner van het Centrum Strategische Communicatie (CSC) van Logeion. Samen met bijna dertig andere Partners van het CSC en bijna twintig Vrienden van het CSC ondersteunt USG Marketing & Communications onder andere de Leerstoel Strategische Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam (UvA) en maken ze wetenschappelijk onderzoek naar (strategische) communicatie vanuit het CSC mogelijk. Daarnaast gaat USG Marketing & Communications zich ook richten op Young Logeion-leden.

Door de redactie

“We zijn heel blij dat USG Marketing & Communications partner is geworden van Logeion. Onze samenwerking bestaat uit twee belangrijke onderdelen. Allereerst is USG Marketing & Communications nu partner van het Centrum Strategische Communicatie (CSC)”, aldus André Manning, directeur van Logeion. “Daarmee krijgt het CSC nog meer slagkracht om de kruisbestuiving tussen onderwijs, wetenschap én de praktijk nog meer vorm te geven. En daar zijn we natuurlijk hartstikke blij mee. Daarnaast gaat USG Marketing & Communications zich ook specifiek richten op onze Young Logeion-leden: communicatieprofessionals jonger dan dertig jaar die hun studie aan het afronden zijn of de eerste stappen hebben gezet op de arbeidsmarkt. USG Marketing & Communications kent deze groep professionals heel goed en is een uitstekende partner om de persoonlijke ontwikkeling van deze collega’s te helpen vormgeven. Dat is een win-win voor iedereen”, aldus Manning.


USG Marketing & Communications
USG Marketing & Communications is een interim- en adviesbureau op het gebied van marketingcommunicatie en bestaat 30 jaar. Samen met nog 19 andere sterke merken werken zij onder de vleugels van RGF Staffing The Netherlands, voorheen USG People. Het moederbedrijf is een toonaangevende dienstverlener op het gebied van human resources en staat bekend als regisseur van betekenisvol werk met de mens als basis. Marieke van Os, algemeen directeur USG Marketing & Communications, is enorm trots op het feit dat Logeion en USG Marketing & Communications de handen ineenslaan: “De grote gemene deler tussen onze organisaties is de liefde voor het marketing- en communicatievak en de wens om van betekenis te zijn én te blijven. De aansluiting bij het Centrum Strategisch Communicatie zie ik als een mooie kans om kennis, innovatie en ontwikkelingen breder binnen het vak te delen. Elkaar inspireren en de relevantie en meerwaarde van het marketing- en communicatievak blijven benadrukken is zo belangrijk. We zien daarnaast een belangrijke rol voor USG Marketing & Communications, als één van de grootste interim-bureaus, om bij te dragen aan de persoonlijke ontwikkeling van de Young Logeion-leden: de jonge en toekomstige generatie van marketing- en communicatieprofessionals."

Partners van het Centrum Strategische Communicatie
Het CSC is een niet-fysiek platform van Logeion dat de verbinding tussen communicatiewetenschap en -praktijk aanjaagt. Als Partner van het CSC verkennen onderzoekers en docenten van universiteiten, hogescholen, particuliere onderwijsinstellingen en strategische communicatieprofessionals elkaars werkterrein. Ook delen ze kennis met elkaar en ontwikkelen ze samen relevante onderzoeksvragen. De verdieping en verrijking die deze ontmoetingen tussen wetenschap en praktijk opleveren, geven richting aan de verdere positionering en professionalisering van het vak communicatie. Door de activiteiten van het CSC wordt het (strategische) communicatievak naar een hoger niveau gebracht.

Op de website van het Centrum Strategische Communicatie vind je meer informatie over het CSC en kun je ook alle andere Partners van het CSC bekijken. Heb je interesse om het CSC en de Logeion-leerstoel ook te ondersteunen? Download de flyer voor meer informatie of neem contact op met partnerships@logeion.nl.

« Terug

Reacties op 'USG Marketing & Communications gaat brede samenwerking aan met Logeion'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.